Umlauf am 10. 12.: | TS 124 + TS 901 (162 + 80-30) | TS 125 + TS 902 (162 + 80-30) | TS 328 + TS 903 (362 + 80-30) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | ||
So 1. 5. | - | - | - | - | - | So 1. 5. |
Mo 2. 5. | 162.066 + 80-30 301 | 162.088 + 80-30 030 | 162.068 + 80-30 004 | 471.048 | Mo 2. 5. | |
Di 3. 5. | 162.088 + 80-30 030 | 162.066 + 80-30 301 | 471.048 | 162.068 + 80-30 004 | 362.054 + 80-30 012 | Di 3. 5. |
Mi 4. 5. | 471.013 | Mi 4. 5. | ||||
Do 5. 5. | 162.088 + 80-30 030 | 162.066 + 80-30 301 | 162.068 + 80-30 302 | 471.013 | Do 5. 5. | |
Fr 6. 5. | 162.066 + 80-30 301 | 162.068 + 80-30 302 | Fr 6. 5. | |||
Sa 7. 5. | - | - | - | - | - | Sa 7. 5. |
So 8. 5. | - | - | - | - | - | So 8. 5. |
Mo 9. 5. | 162.225 + 80-30 302 162.068 + 162.225 Sl [1] | 162.088 + 80-30 030 | 471.049 | 162.011 + 80-30 004 | Mo 9. 5. | |
Di 10. 5. | 162.088 + 80-30 030 [2] | 162.068 + 162.225 Sl [3] | 162.011 + 80-30 004 [4] | 471.049 162.068 + 162.225 Sl [5] | 362.054 + 80-30 012 [6] | Di 10. 5. |
Mi 11. 5. | 471.006 | 162.088 + 80-30 030 | 471.049 | 162.011 + 80-30 004 | Mi 11. 5. | |
Do 12. 5. | 162.088 + 80-30 030 162.088 + 80-30 302 471.051 [7] | 471.051 362.054 + 80-30 012 [8] | 162.011 + 80-30 303 | 471.049 | Do 12. 5. | |
Fr 13. 5. | 162.068 + 162.088 Sl [9] | 471.051 | 471.022 | 162.011 + 80-30 303 | Fr 13. 5. | |
Sa 14. 5. | - | - | - | - | - | Sa 14. 5. |
So 15. 5. | - | - | - | - | - | So 15. 5. |
Mo 16. 5. | 162.088 + 80-30 004 | Mo 16. 5. | ||||
Di 17. 5. | 162.068 + 80-30 303 | 162.066 + 80-30 301 | 162.011 + 80-30 012 | 162.088 + 80-30 004 | Di 17. 5. | |
Mi 18. 5. | 162.068 + 80-30 303 | 162.088 + 80-30 004 | Mi 18. 5. | |||
Do 19. 5. | 162.068 + 80-30 303 | 162.066 + 80-30 301 | 162.088 + 80-30 004 [10] | 162.011 + 80-30 012 | 362.054 + 80-30 005 [11] | Do 19. 5. |
Fr 20. 5. | 162.066 + 80-30 301 | 162.068 + 80-30 303 | 162.011 + 80-30 012 | 162.088 + 80-30 004 [12] | Fr 20. 5. | |
Sa 21. 5. | - | - | - | - | - | Sa 21. 5. |
So 22. 5. | - | - | - | - | - | So 22. 5. |
Mo 23. 5. | 471.026 | 471.072 471.009 [13] | 162.068 + 80-30 012 | 162.088 + 80-30 030 | 362.054 + 80-30 303 [14] | Mo 23. 5. |
Di 24. 5. | 471.009 | 471.026 | 162.088 + 80-30 004 | 162.068 + 80-30 012 | Di 24. 5. | |
Mi 25. 5. | 471.026 362.054 + 80-30 303 [15] | 162.066 + 80-30 301 | 162.068 + 80-30 012 | 162.088 + 80-30 004 | Mi 25. 5. | |
Do 26. 5. | 471.018 | 162.068 + 80-30 012 | 362.054 + 80-30 303 | Do 26. 5. | ||
Fr 27. 5. | 471.018 | 162.066 + 80-30 301 | 362.061 + 80-30 012 | 162.088 + 80-30 004 | Fr 27. 5. | |
Sa 28. 5. | - | - | - | - | - | Sa 28. 5. |
So 29. 5. | - | - | - | - | - | So 29. 5. |
Mo 30. 5. | 162.066 + 80-30 301 | 362.061 + 80-30 302 | 162.068 + 80-30 004 | 162.088 + 80-30 030 | 362.054 + 80-30 012 | Mo 30. 5. |
Di 31. 5. | 362.061 + 80-30 302 | 162.088 + 80-30 030 | 163.040 + 80-30 012 | Di 31. 5. | ||
Umlauf am 10. 12.: | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 1. Tag | ||
TS 124 + TS 901 (162 + 80-30) | TS 125 + TS 902 (162 + 80-30) | TS 328 + TS 903 (362 + 80-30) |
[1] | Züge 9900, 9931: 162.225 + 80-30 302, pozn: Porucha před Výh Praha-Vyšehrad, následně vlastní silou dojel zpět na Smíchov a poté Sv na ONJ Zug 9950: 162.068 + 162.225 Sl, pozn: 4 patra |
[2] | Züge 9900, 9950: 162.088 + 80-30 030 Züge 9955, 9958, 9963, 9966: -, pozn: Odřeknut |
[3] | Züge 9944, 9952: 162.068 + 162.225 Sl, pozn: 4 patra Züge 9957, 9960, 9965: -, pozn: Odřeknut |
[4] | Züge 9904, 9953: 162.011 + 80-30 004 Züge 9956, 9961, 9964: -, pozn: Odřeknut |
[5] | Züge 9929, 9951: 471.049 Züge 9954, 9959, 9962: -, pozn: Odřeknut Zug 9967: 162.068 + 162.225 Sl, pozn: 4 patra |
[6] | R 931/926 (v úseku Praha hl.n. - Nymburk hl.n. a zpět) |
[7] | Zug 9914: 162.088 + 80-30 030 Zug 9942: 162.088 + 80-30 302, pozn: Porucha ŘV v Praze hl.n., dále dispečerka Zug 9947: 471.051 |
[8] | Zug 9944: 471.051 Zug 9949: 362.054 + 80-30 012 |
[9] | Zug 9942: 4 patra |
[10] | Zug 9964: Bdmtee + patro |
[11] | Sp 91525/Sv 1522 (Kolín - Praha hl.n.) |
[12] | Zug 9951: 162 088 + bdmtee + 1 patrový vůz + 80-30004 |
[13] | Züge 9905, 9921: -, pozn: porucha na 9905 Zug 9916: 471.072 Züge 9949, 9952: 471.009 |
[14] | Os 9417/25628/25631/9424 |
[15] | Zug 9931: 471.026 Züge 9942, 9950: 362.054 + 80-30 303 |