oběh pro 14. 12.: | TS 315 (380) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|
1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | ||
po 1. 4. [1] | po 1. 4. [1] | ||||
út 2. 4. [1] | út 2. 4. [1] | ||||
st 3. 4. [1] | 380.001 [2] | st 3. 4. [1] | |||
čt 4. 4. [1] | 362.117 + 362.122 pk 380.001 [3] | 362.068 [4] | 380.019 | čt 4. 4. [1] | |
pá 5. 4. [1] | 362.122 př + 362.117 [5] | 380.001 [6] | pá 5. 4. [1] | ||
so 6. 4. [1] | so 6. 4. [1] | ||||
ne 7. 4. [1] | 362.060 | ne 7. 4. [1] | |||
po 8. 4. [1] | po 8. 4. [1] | ||||
út 9. 4. [1] | 362.127 | 380.005 | út 9. 4. [1] | ||
st 10. 4. [1] | 380.019 | 362.125 | 380.013 | st 10. 4. [1] | |
čt 11. 4. [1] | čt 11. 4. [1] | ||||
pá 12. 4. [1] | pá 12. 4. [1] | ||||
so 13. 4. [1] | so 13. 4. [1] | ||||
ne 14. 4. [1] | 380.004 | ne 14. 4. [1] | |||
po 15. 4. [1] | 380.005 | 380.013 | po 15. 4. [1] | ||
út 16. 4. [1] | 380.019 [7] | 380.013 | 380.019 [8] | 380.005 | út 16. 4. [1] |
st 17. 4. [1] | st 17. 4. [1] | ||||
čt 18. 4. [1] | čt 18. 4. [1] | ||||
pá 19. 4. [1] | pá 19. 4. [1] | ||||
so 20. 4. [1] | so 20. 4. [1] | ||||
ne 21. 4. [1] | 380.005 [9] | 380.013 | 362.040 | 380.005 [10] | ne 21. 4. [1] |
po 22. 4. [1] | 380.019 | 380.013 | po 22. 4. [1] | ||
út 23. 4. [1] | út 23. 4. [1] | ||||
st 24. 4. [1] | st 24. 4. [1] | ||||
čt 25. 4. [1] | 380.019 | 380.013 | čt 25. 4. [1] | ||
pá 26. 4. [1] | 380.002 [11] | pá 26. 4. [1] | |||
so 27. 4. | 380.019 | 380.016 380.013 př + 380.016 [12] | 380.002 | 380.013 362.040 [13] | so 27. 4. |
ne 28. 4. | 380.019 [14] | 380.019 380.002 [15] | 380.016 | ne 28. 4. | |
po 29. 4. | 380.019 | 380.016 [16] | 380.002 [17] | 380.016 380.002 [18] | po 29. 4. |
út 30. 4. | 380.002 380.019 [19] | 380.019 [20] | 380.016 | 380.002 [21] | út 30. 4. |
oběh pro 14. 12.: | 1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 315 (380) |
[1] | NAD Olbramovice -> Chotoviny, vlaky 733 a 1546 = NAD Olbramovice -> Tábor |
[2] | vlak 531: Mimořadnost na trati. Vlak v úseku Praha Holešovice-Olbramovice odřeknut. Jako náhradní vlak ostatní R. |
[3] | vlak 1541: 362.117 + 362.122 pk, pozn: Chotoviny > Linz - 380.001 vlak 1542: 380.001, pozn: Olbramovice > Praha - 362.117 |
[4] | vlak 536: Olbramovice > Praha - 362.052 |
[5] | vlak 1541: Pouze v úseku Praha-Olbramovice! + souprava od vlaku Sp 1484 |
[6] | vlak 536: Pouze v úseku Linz Hbf-Chotoviny! Dlouhodobá výluka. |
[7] | vlak 1542: 380.019 |
[8] | vlak 1547: 380.019 |
[9] | vlak 1542: 380.005 |
[10] | vlak 1545: 380.005 |
[11] | |
[12] | vlak 1543: 380.016 vlak 1544: 380.013 př + 380.016, pozn: 380.016 nečinná |
[13] | vlaky 1540, 1545: 380.013 vlak 1546: 362.040 |
[14] | vlak 537: 380.019 |
[15] | vlak 536: 380.019 vlak 1544: 380.002 |
[16] | vlak 1544: 380.016 |
[17] | vlaky 532, 1547: 380.002 |
[18] | vlak 1545: 380.016 vlak 1546: 380.002 |
[19] | vlak 1541: 380.002 vlak 1542: 380.019, pozn: výlukový oběh 536/1543/1542/537 do 9.5. |
[20] | vlak 536: 380.019 |
[21] | vlak 1545: výlukový oběh 1541/1540/1545/1544/729//730/531/532/1547/1546 do 9.5. |