oběh pro 14. 12.: | TS 315 (380) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|
1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | ||
so 1. 6. | 362.122 | so 1. 6. | |||
ne 2. 6. | 362.132 př + 380.004 380.004 [1] | ne 2. 6. | |||
po 3. 6. | 362.118 | 380.004 | po 3. 6. | ||
út 4. 6. | út 4. 6. | ||||
st 5. 6. | st 5. 6. | ||||
čt 6. 6. | 380.001 | 380.003 | čt 6. 6. | ||
pá 7. 6. | 380.003 | 380.015 | pá 7. 6. | ||
so 8. 6. | so 8. 6. | ||||
ne 9. 6. | 380.008 | 380.001 | 380.003 | ne 9. 6. | |
po 10. 6. | po 10. 6. | ||||
út 11. 6. | 362.078 | út 11. 6. | |||
st 12. 6. | st 12. 6. | ||||
čt 13. 6. | čt 13. 6. | ||||
pá 14. 6. | 362.078 380.001 [2] | 380.003 | pá 14. 6. | ||
so 15. 6. | so 15. 6. | ||||
ne 16. 6. | ne 16. 6. | ||||
po 17. 6. | 380.001 | 380.003 380.005 [3] | po 17. 6. | ||
út 18. 6. | 380.003 | út 18. 6. | |||
st 19. 6. | 380.013 | st 19. 6. | |||
čt 20. 6. | 380.001 | 380.005 | 380.013 | 380.020 [4] | čt 20. 6. |
pá 21. 6. | pá 21. 6. | ||||
so 22. 6. | 380.013 | 754.045 | so 22. 6. | ||
ne 23. 6. | 380.003 | 362.127 380.001 [5] | 754.031 380.002 [6] | 380.006 | ne 23. 6. |
po 24. 6. | 380.003 | 380.001 | 380.002 | po 24. 6. | |
út 25. 6. | 380.002 | 380.003 | 380.018 | út 25. 6. | |
st 26. 6. | 380.001 | 380.003 | 380.018 | st 26. 6. | |
čt 27. 6. | 380.018 | 380.002 | 380.001 | 380.003 | čt 27. 6. |
pá 28. 6. | 380.003 | 380.018 | 380.002 | 380.001 | pá 28. 6. |
so 29. 6. | 380.001 | 380.003 | so 29. 6. | ||
ne 30. 6. | 380.003 | 380.001 | 380.002 | ne 30. 6. | |
oběh pro 14. 12.: | 1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 315 (380) |
[1] | vlak 1543: 362.132 př + 380.004 vlak 729: 380.004 |
[2] | vlak 730: 362.078 vlak 1547: 380.001 |
[3] | vlaky 8259, 536: 380.003 vlak 1543: 380.005, pozn: z Prahy do Olbramovic 380.003, z Olbramovic do Chotovin náhradní autobusová doprava, z Chotovin 380.005; vlak se střetl s traktorem na přejezdu mezi Velešínem a Kaplicí |
[4] | vlak 1540: 380.020 |
[5] | vlak 1543: 362.127 vlak 1544: 380.001 |
[6] | vlaky 531, 532: 754.031 vlak 1547: 380.002 |