obeh pre 14. 12.: | TS 315 (380) | dátum | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň |
---|---|---|---|---|---|
1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | ||
so 1. 6. | 362.122 | so 1. 6. | |||
ne 2. 6. | 362.132 pr + 380.004 380.004 [1] | ne 2. 6. | |||
po 3. 6. | 362.118 | 380.004 | po 3. 6. | ||
ut 4. 6. | ut 4. 6. | ||||
st 5. 6. | st 5. 6. | ||||
št 6. 6. | 380.001 | 380.003 | št 6. 6. | ||
pi 7. 6. | 380.003 | 380.015 | pi 7. 6. | ||
so 8. 6. | so 8. 6. | ||||
ne 9. 6. | 380.008 | 380.001 | 380.003 | ne 9. 6. | |
po 10. 6. | po 10. 6. | ||||
ut 11. 6. | 362.078 | ut 11. 6. | |||
st 12. 6. | st 12. 6. | ||||
št 13. 6. | št 13. 6. | ||||
pi 14. 6. | 362.078 380.001 [2] | 380.003 | pi 14. 6. | ||
so 15. 6. | so 15. 6. | ||||
ne 16. 6. | ne 16. 6. | ||||
po 17. 6. | 380.001 | 380.003 380.005 [3] | po 17. 6. | ||
ut 18. 6. | 380.003 | ut 18. 6. | |||
st 19. 6. | 380.013 | st 19. 6. | |||
št 20. 6. | 380.001 | 380.005 | 380.013 | 380.020 [4] | št 20. 6. |
pi 21. 6. | pi 21. 6. | ||||
so 22. 6. | 380.013 | 754.045 | so 22. 6. | ||
ne 23. 6. | 380.003 | 362.127 380.001 [5] | 754.031 380.002 [6] | 380.006 | ne 23. 6. |
po 24. 6. | 380.003 | 380.001 | 380.002 | po 24. 6. | |
ut 25. 6. | 380.002 | 380.003 | 380.018 | ut 25. 6. | |
st 26. 6. | 380.001 | 380.003 | 380.018 | st 26. 6. | |
št 27. 6. | 380.018 | 380.002 | 380.001 | 380.003 | št 27. 6. |
pi 28. 6. | 380.003 | 380.018 | 380.002 | 380.001 | pi 28. 6. |
so 29. 6. | 380.001 | 380.003 | so 29. 6. | ||
ne 30. 6. | 380.003 | 380.001 | 380.002 | ne 30. 6. | |
obeh pre 14. 12.: | 1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | dátum |
1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | ||
TS 315 (380) |
[1] | vlak 1543: 362.132 pr + 380.004 vlak 729: 380.004 |
[2] | vlak 730: 362.078 vlak 1547: 380.001 |
[3] | vlaky 8259, 536: 380.003 vlak 1543: 380.005, pozn: z Prahy do Olbramovic 380.003, z Olbramovic do Chotovin náhradní autobusová doprava, z Chotovin 380.005; vlak se střetl s traktorem na přejezdu mezi Velešínem a Kaplicí |
[4] | vlak 1540: 380.020 |
[5] | vlak 1543: 362.127 vlak 1544: 380.001 |
[6] | vlaky 531, 532: 754.031 vlak 1547: 380.002 |