Umlauf am 14. 12.: | TS 315 (380) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag |
---|---|---|---|---|---|
1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | ||
So 1. 9. | 380.012 362.083 [1] | 380.013 | 362.078 754.031 380.012 [2] | 380.019 | So 1. 9. |
Mo 2. 9. | 380.019 | 362.083 380.013 [3] | 754.031 | 380.012 | Mo 2. 9. |
Di 3. 9. | 380.012 [4] | 380.013 | 380.020 | Di 3. 9. | |
Mi 4. 9. | 380.020 362.127 [5] | 380.019 | 754.022 380.020 [6] | 380.013 | Mi 4. 9. |
Do 5. 9. | 380.019 | 380.011 | Do 5. 9. | ||
Fr 6. 9. | 380.009 | 380.013 | 380.018 | 380.011 | Fr 6. 9. |
Sa 7. 9. | 380.011 | Sa 7. 9. | |||
So 8. 9. | 380.009 | 380.018 | 380.011 | So 8. 9. | |
Mo 9. 9. | 380.018 | 380.003 | Mo 9. 9. | ||
Di 10. 9. | 380.016 | Di 10. 9. | |||
Mi 11. 9. | Mi 11. 9. | ||||
Do 12. 9. | 380.011 | 380.013 | Do 12. 9. | ||
Fr 13. 9. | Fr 13. 9. | ||||
Sa 14. 9. | 380.013 | 380.011 | 380.014 | 380.016 | Sa 14. 9. |
So 15. 9. | 380.010 | 380.011 | 380.013 | So 15. 9. | |
Mo 16. 9. | 380.020 | 380.010 | 380.011 362.118 + 380.011 Sl 362.118 [7] | 380.013 | Mo 16. 9. |
Di 17. 9. | 380.010 362.118 380.011 [8] | 362.118 380.010 [9] | 380.010 754.045 380.013 [10] | 380.020 | Di 17. 9. |
Mi 18. 9. | 380.020 362.118 [11] | 380.011 | 380.010 | 380.013 | Mi 18. 9. |
Do 19. 9. | 380.013 362.160 [12] | 380.011 362.160 380.013 [13] | 362.118 380.003 [14] | 380.010 | Do 19. 9. |
Fr 20. 9. | 380.018 | 380.013 | 362.160 | 380.003 | Fr 20. 9. |
Sa 21. 9. | 380.003 | 380.018 362.076 Vl + 380.009 + 362.057 Sl 380.016 Vl + 362.076 [15] | 380.013 | 380.009 380.018 [16] | Sa 21. 9. |
So 22. 9. | 380.018 | 380.016 | 380.003 | 380.013 | So 22. 9. |
Mo 23. 9. | 380.013 | 380.018 380.004 [17] | 380.016 | 380.005 | Mo 23. 9. |
Di 24. 9. | 380.005 | 380.013 | 380.004 | 380.016 | Di 24. 9. |
Mi 25. 9. | 380.016 | 380.005 380.009 [18] | 380.013 | 380.004 | Mi 25. 9. |
Do 26. 9. | 380.004 | 380.016 | 380.009 754.051 380.009 [19] | 380.013 | Do 26. 9. |
Fr 27. 9. | 380.013 | 380.004 | 380.016 | 380.009 | Fr 27. 9. |
Sa 28. 9. | 380.009 [20] | 380.004 | 380.016 | Sa 28. 9. | |
So 29. 9. | 380.016 | 380.013 | 380.004 | So 29. 9. | |
Mo 30. 9. | 380.004 380.013 [21] | 380.016 380.004 [22] | 380.013 380.016 380.013 [23] | 380.007 | Mo 30. 9. |
Umlauf am 14. 12.: | 1541/1542 /537/700 | 8259/536/1543 /1544/729 | 730/531 /532/1547 | 1540/1545/1546 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | ||
TS 315 (380) |
[1] | Zug 1541: 380.012 Zug 700: 362.083 |
[2] | Zug 531: 362.078 Zug 532: 754.031 Zug 1547: 380.012, pozn: Praha-Holešovice -> České Budějovice = HV 754 031 |
[3] | Zug 8259: 362.083 Zug 536: 380.013 |
[4] | Zug 1541: 380.012 |
[5] | Züge 1541, 1542: 380.020 Zug 537: 362.127 |
[6] | Züge 730, 532: 754.022 Zug 1547: 380.020 |
[7] | Züge 730, 531: 380.011, pozn: Ex 531 mezi Benešovem u Prahy a Olbramovicemi porucha lokomotivy, z Olbramovic do Českých Budějovic vlak odřeknut (pokračoval bez cestujících jako Sv s přípřežní lokomotivou 362.118, příjezd České Budějovice se zpožděním 287 minut) Zug 532: 362.118 + 380.011 Sl Zug 1547: 362.118, pozn: z Prahy do Českých Budějovic 362.118, z Českých Budějovic do Linze 380.020 |
[8] | Zug 1541: 380.010, pozn: z důvodu poruchy lokomotivy 380.013 určené pro Ex 1541 použita náhradou 380.010 od R 730; Ex 1541 z Prahy hl.n. zpoždění 81 minut Zug 1542: 362.118, pozn: z Linze do Horního Dvořiště 380.010, z Horního Dvořiště do Prahy 362.118 Zug 537: 380.011 |
[9] | Züge 536, 1543: 362.118, pozn: z Prahy do Horního Dvořiště 362.118, z Horního Dvořiště do Linze 380.010 Züge 1544, 729: 380.010 |
[10] | Zug 730: 380.010 Züge 531, 532: 754.045 Zug 1547: 380.013 |
[11] | Züge 1541, 1542: 380.020 Zug 537: 362.118 |
[12] | Zug 1541: 380.013 Züge 1542, 537: 362.160 |
[13] | Zug 536: 380.011 Zug 1543: 362.160, pozn: z Prahy do Horního Dvořiště 362.160, z Horního Dvořiště do Linze 380.013 Züge 1544, 729: 380.013 |
[14] | Züge 730, 531, 532: 362.118 Zug 1547: 380.003 |
[15] | Zug 1543: 380.018 Zug 1544: 362.076 Vl + 380.009 + 362.057 Sl, pozn: z Linze do Českých Budějovic 380.018, z Českých Budějovic do Prahy 362.076 + 380.009 + pk do Veselí nad Lužnicí 362.057 Zug 729: 380.016 Vl + 362.076 |
[16] | Züge 1540, 1545: 380.009, pozn: ve stanici Olbramovice na vlaku Ex 1545 porucha lokomotivy, z Olbramovic do Veselí nad Lužnicí spojen s R 717 z Veselí nad Lužnicí do Českých Budějovic na přípřeži 362.057, z Českých Budějovic do Linze 380.018 Zug 1546: 380.018 |
[17] | Zug 536: 380.018 Züge 1543, 1544: 380.004 |
[18] | Zug 1544: 380.005 Zug 729: 380.009 |
[19] | Zug 730: 380.009 Züge 531, 532: 754.051 Zug 1547: 380.009 |
[20] | Zug 1541: Ze stanice Horní Dvořiště s 380 007 |
[21] | Zug 1541: 380.004 Zug 1542: 380.013, pozn: ze Sumerau do Českých Budějovic náhradní autobusová doprava |
[22] | Züge 536, 1543: 380.016, pozn: vlak Ex 1543 ukončil jízdu v Českých Budějovicích Zug 729: 380.004 |
[23] | Züge 730, 531: 380.013 Zug 532: 380.016 Zug 1547: 380.013 |