Umlauf am 14. 12.: | TS 851 (854 + 954.2) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | ||
Sa 1. 6. | 854.215 + 954.205 | 854.008 + 954.206 | 854.210 | Sa 1. 6. | |||||
So 2. 6. | 854.215 + 954.213 | 854.205 + 954.205 | 854.034 + 954.210 | So 2. 6. | |||||
Mo 3. 6. | 854.008 + 954.206 | Mo 3. 6. | |||||||
Di 4. 6. | 854.205 | 854.215 | 854.225 | 854.034 + 954.210 | Di 4. 6. | ||||
Mi 5. 6. | 854.034 + 954.210 | 854.023 + 954.208 | 854.210 + 954.209 | 854.205 + 954.205 | 854.016 + 954.212 | 854.215 + 954.213 | 854.008 + 954.206 | 854.225 + 954.211 | Mi 5. 6. |
Do 6. 6. | 854.023 + 954.208 | 854.210 + 954.211 | 854.016 + 954.212 | 854.215 + 954.213 | 854.034 + 954.210 | Do 6. 6. | |||
Fr 7. 6. | 854.034 + 954.210 | 854.023 + 954.208 | 854.022 + 954.207 | 854.210 + 954.211 | 854.016 + 954.212 | 854.215 + 954.213 | Fr 7. 6. | ||
Sa 8. 6. | 854.215 + 954.213 810.240 810.565 854.008 [1] | 854.034 + 954.210 | 854.022 + 954.207 | 854.210 + 954.211 | 854.023 + 954.208 [2] | 854.023 [3] | 854.205 + 954.205 | 854.016 + 954.212 | Sa 8. 6. |
So 9. 6. | 854.016 + 954.212 | 854.204 + 954.215 | 854.022 + 954.207 | 854.205 + 954.205 | So 9. 6. | ||||
Mo 10. 6. | 854.034 + 954.210 | 854.016 + 954.212 | 854.204 + 954.215 854.205 [4] | 854.023 + 954.208 | Mo 10. 6. | ||||
Di 11. 6. | 854.023 + 954.208 | 854.034 + 954.210 | 854.016 + 954.212 | 854.205 + 954.205 | Di 11. 6. | ||||
Mi 12. 6. | 854.020 + 954.213 | 854.008 | 854.215 | Mi 12. 6. | |||||
Do 13. 6. | 854.016 | 854.204 + 954.208 [5] | 854.215 + 954.210 | Do 13. 6. | |||||
Fr 14. 6. | 854.215 + 954.210 | 854.022 + 954.207 [6] | 854.205 + 954.205 | 854.008 + 954.209 | Fr 14. 6. | ||||
Sa 15. 6. | 854.016 | 854.008 | 854.225 + 954.204 | Sa 15. 6. | |||||
So 16. 6. | 854.202 + 954.215 | So 16. 6. | |||||||
Mo 17. 6. | 854.202 + 954.215 | 854.215 + 954.210 | 854.205 + 954.205 | Mo 17. 6. | |||||
Di 18. 6. | 854.205 + 954.205 | 854.202 + 954.215 | 854.215 + 954.210 | 854.210 + 954.208 | Di 18. 6. | ||||
Mi 19. 6. | 854.210 + 954.208 | 854.202 | 854.225 | 854.215 + 954.205 | Mi 19. 6. | ||||
Do 20. 6. | 814.130 + 914.130 754.030 + 814.130 Sl 754.030 Vl + 854.202 + 954.215 [7] | 854.205 | 854.016 | Do 20. 6. | |||||
Fr 21. 6. | 854.210 + 954.208 | 854.022 | 854.016 + 954.212 | Fr 21. 6. | |||||
Sa 22. 6. | 854.016 + 954.212 | 854.215 | Sa 22. 6. | ||||||
So 23. 6. | 854.016 | 854.202 + 954.210 [8] | 854.202 + 954.207 [9] | 854.022 + 954.209 | 854.215 + 954.205 | So 23. 6. | |||
Mo 24. 6. | 854.205 + 954.211 | 854.016 + 954.212 | 854.202 + 954.207 | 854.225 + 954.204 | 854.034 + 954.213 | 854.022 + 954.209 | 854.215 + 954.205 | Mo 24. 6. | |
Di 25. 6. [10] | 854.205 + 954.211 | 854.016 + 954.212 | 754.061 854.225 + 954.204 [11] | 854.022 + 954.209 | Di 25. 6. [10] | ||||
Mi 26. 6. [10] | 854.210 + 954.209 | 854.202 + 954.207 [12] | 754.061 | Mi 26. 6. [10] | |||||
Do 27. 6. [10] | 854.023 + 954.210 | 754.061 854.225 + 954.204 [13] | 854.225 + 954.204 [14] | Do 27. 6. [10] | |||||
Fr 28. 6. [10] | 854.215 + 954.205 | 854.034 + 954.213 | 854.205 + 954.211 | 854.023 + 954.210 [15] | 754.061 | 854.202 854.202 + 954.207 [16] | 854.016 + 954.212 | Fr 28. 6. [10] | |
Sa 29. 6. [10] | 854.022 + 954.209 | 854.215 + 954.205 | 854.225 + 954.204 | 814.087 854.016 [17] | Sa 29. 6. [10] | ||||
So 30. 6. [10] | 854.202 + 954.207 [18] | 854.022 + 954.209 [19] | 854.034 + 954.213 | So 30. 6. [10] | |||||
Umlauf am 14. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag | ||
TS 851 (854 + 954.2) |
[1] | Zug 1800: 854.215 + 954.213 Züge 1110, 1105: 810.240, pozn: + vůz řady 010 Zug 1815: 810.565, pozn: sólo Zug 1820: 854.008 |
[2] | Zug 1804: 854.023 + 954.208 |
[3] | Züge 1802, 1108, 1107: 854.023 |
[4] | Zug 1802: 854.204 + 954.215 Zug 6021: 854.205 |
[5] | Zug 1784: 854.204 + 954.208 |
[6] | Zug 1106: +1 Bdtn |
[7] | Zug 1801: 814.130 + 914.130, pozn: Místo 854.202, která byla postavena pro závadu v SLČ Kolín. Zug 1806: 754.030 + 814.130 Sl, pozn: Náhradní souprava 754 030-5 + Bdtn + 814 130 na postrku Zug 1813: 754.030 Vl + 854.202 + 954.215, pozn: Odtah neschopné 854 202 do Trutnova |
[8] | Zug 1803: 854.202 + 954.210 |
[9] | Züge 1808, 1106: 854.202 + 954.207 |
[10] | výluka Pilníkov - Trutnov, zavedena NAD |
[11] | Züge 1101, 1108: 754.061 Zug 1107: 854.225 + 954.204 |
[12] | Zug 1103: opačné řazení 854 v čele |
[13] | Zug 1108: 754.061 Zug 1107: 854.225 + 954.204 |
[14] | Zug 6022: 854.225 + 954.204 |
[15] | Zug 1809: opačné řazení 854 v čele + porucha řídicího vozu |
[16] | Zug 1802: 854.202 Zug 1812: 854.202 + 954.207, pozn: opačné řazení 854 v čele |
[17] | Zug 6022: 814.087 Zug 1109: 854.016 |
[18] | Zug 1106: opačné řazení 954 v čele |
[19] | Zug 1104: Příjezd do Rumburku se zpožděním 31 min. |