oběh pro 14. 12.: | TS 852 (854 + 954.2) | TS 853 (854) | TS 858 (854) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | ||
út 1. 1. | 854.205 + 954.208 | 854.008 + 954.212 | 854.005 | 854.017 | 854.019 | 854.023 | 854.202 | út 1. 1. |
st 2. 1. | 854.205 + 954.208 | 854.008 + 954.212 | 854.202 | 854.005 | 854.017 | 854.019 | - | st 2. 1. |
čt 3. 1. | 854.205 + 954.208 | 854.008 + 954.212 | 854.019 | 854.202 | 854.005 | 854.017 | - | čt 3. 1. |
pá 4. 1. | 854.017 + 954.212 | 854.205 + 954.208 | 854.016 | 854.019 | 854.202 | 854.005 | - | pá 4. 1. |
so 5. 1. | 854.205 + 954.208 | 854.202 | 854.016 | 854.005 | 854.019 | 854.008 | - | so 5. 1. |
ne 6. 1. | 854.202 | 854.205 + 954.208 | 854.008 | 854.017 | 854.019 | 854.005 | 854.016 [1] | ne 6. 1. |
po 7. 1. | 854.202 | 854.205 + 954.208 | 854.005 | 854.008 | 854.017 | 854.019 | 854.016 | po 7. 1. |
út 8. 1. | 854.202 + 954.212 | 854.205 + 954.208 | 854.015 | 854.005 | 854.008 | 854.017 | - | út 8. 1. |
st 9. 1. | 854.210 | 854.205 | - | st 9. 1. | ||||
čt 10. 1. | 854.202 | 854.205 | 854.019 [2] | 854.017 | 854.015 854.008 [3] | 854.005 | - | čt 10. 1. |
pá 11. 1. | 854.205 | 854.202 + 954.212 | 854.005 | 854.019 | 854.017 | 854.008 | - | pá 11. 1. |
so 12. 1. | 854.202 | 854.205 | 854.005 | 854.008 | 854.019 | 854.017 | - | so 12. 1. |
ne 13. 1. | 854.205 | 854.015 | 854.017 | 854.005 | 854.019 | 854.008 | 854.022 | ne 13. 1. |
po 14. 1. | 854.205 + 954.208 | 854.015 + 954.212 | 854.008 | 854.017 | 854.005 | 854.019 | 854.022 | po 14. 1. |
út 15. 1. | 854.015 + 954.212 | 854.019 | 854.008 | 854.017 | 854.005 | - | út 15. 1. | |
st 16. 1. | 854.205 + 954.208 | 854.000 [4] | 854.000 [5] | - | st 16. 1. | |||
čt 17. 1. | 854.005 + 954.212 | 854.205 + 954.208 | 854.017 | 854.008 | 854.015 | 854.019 | - | čt 17. 1. |
pá 18. 1. | 854.205 + 954.208 | 854.005 + 954.212 | 854.019 | 854.017 | - | pá 18. 1. | ||
so 19. 1. | 854.019 | - | so 19. 1. | |||||
ne 20. 1. | 854.015 754.060 + 854.014 pk [6] | 854.014 754.060 + 854.014 pk 854.015 [7] | 854.008 | 854.019 | 854.017 | 810.665 854.210 [8] | 854.005 | ne 20. 1. |
po 21. 1. | 854.205 + 954.212 | 854.015 + 954.208 | 854.005 | 854.008 | 854.019 | 854.017 | po 21. 1. | |
út 22. 1. | 854.017 + 954.212 854.015 + 954.208 [9] | 854.015 + 954.208 854.015 + 954.208 + 150.222 pk 162.039 př + 854.015 + 954.208 854.015 + 954.208 854.017 + 954.212 [10] | 854.014 | 854.005 | 854.017 + 954.212 854.008 [11] | 854.019 | - | út 22. 1. |
st 23. 1. | 854.017 + 954.212 + 854.005 pk 854.005 př + 854.017 + 954.212 + 163.067 pk 854.017 + 954.212 [12] | 854.015 + 954.208 854.005 + 954.208 854.015 + 954.208 111.010 př + 854.015 + 954.208 854.015 + 954.208 [13] | 854.022 + 954.213 854.022 [14] | 854.014 854.020 [15] | 854.017 + 954.212 162.012 př + 854.017 + 954.212 854.005 + 954.214 854.017 + 954.212 854.017 [16] | 854.008 | - | st 23. 1. |
čt 24. 1. | 854.015 + 954.208 | 854.005 + 954.214 | 854.022 | 854.020 | 854.017 | - | čt 24. 1. | |
pá 25. 1. | 854.005 + 954.214 | 854.015 + 954.208 | 854.205 | 854.008 | - | pá 25. 1. | ||
so 26. 1. | 854.015 + 954.208 | 854.014 | 754.030 854.017 [17] | 854.202 + 754.030 pk 854.202 [18] | 854.017 854.005 [19] | 854.008 | - | so 26. 1. |
ne 27. 1. | ne 27. 1. | |||||||
po 28. 1. | 854.014 | 854.015 | 854.205 [20] | 854.008 | 854.019 | 854.005 | 854.205 [21] | po 28. 1. |
út 29. 1. | 854.014 + 954.212 | 854.015 + 954.208 | 854.202 | 854.005 | - | út 29. 1. | ||
st 30. 1. | 854.202 [22] | 854.017 | 854.008 | - | st 30. 1. | |||
čt 31. 1. | - | čt 31. 1. | ||||||
oběh pro 14. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 1. den | ||
TS 852 (854 + 954.2) | TS 853 (854) | TS 858 (854) |
[1] | vlak 15763: 854.016 |
[2] | vlaky 1791, 1797: 854.019 |
[3] | vlaky 1947, 1948, 1786, 1793, 1792: 854.015 vlak 15767: 854.008 |
[4] | vlak 1790: HK-Smiřice EJ440, Smiřice-Jaroměř NAD, Jaroměř-Trutnov 854 >> srážka R1268 s automobilem mezi Smiřicemi a Jaroměří |
[5] | vlak 1793: Trutnov-Jaroměř 854, Jaroměř-Smiřice NAD, Smiřice-HK EJ440 >> srážka R1268 s automobilem mezi Smiřicemi a Jaroměří |
[6] | vlaky 7150, 7149, 1948, 1949, 1952, 1953, 1956: 854.015 vlak 1796: 754.060 + 854.014 pk |
[7] | vlaky 1785, 1947, 1950, 1951, 1954: 854.014 vlaky 1957, 1958: 754.060 + 854.014 pk vlaky 1959, 7186: 854.015 |
[8] | vlaky 5117, 1870: 810.665 vlaky 1873, 1872, 1875, 1874: 854.210 |
[9] | vlaky 1785, 1949, 1952, 1953, 1956: 854.017 + 954.212 vlaky 1959, 7186, 7183: 854.015 + 954.208 |
[10] | vlaky 7141, 7146, 7149, 1950: 854.015 + 954.208 vlak 1951: 854.015 + 954.208 + 150.222 pk, pozn: Postrk 150 222-8 z Hradce Králové do Třebechovic p. Orebem vlak 1954: 162.039 př + 854.015 + 954.208, pozn: příjezd do HK ve složení 162.039 + 2x B + Bds + 163.076 + 854.015 + Bdtn + 954.208 vlak 1957: 854.015 + 954.208 vlak 1796: 854.017 + 954.212 |
[11] | vlaky 1947, 1948: 854.017 + 954.212 vlaky 1786, 1793, 1792, 15767: 854.008 |
[12] | vlak 1785: 854.017 + 954.212 + 854.005 pk vlak 1949: 854.005 př + 854.017 + 954.212 + 163.067 pk vlak 1952: 854.017 + 954.212 |
[13] | vlaky 7141, 7146, 7149: 854.015 + 954.208 vlak 1950: 854.005 + 954.208 vlak 1951: 854.015 + 954.208 vlak 1954: 111.010 př + 854.015 + 954.208, pozn: příjezd do HK ve složení 111.010 + 2x B + Bds + 163.244 + 854.015 + Bdtn + 954.208 vlak 1957: 854.015 + 954.208 |
[14] | vlak 1791: 854.022 + 954.213 vlak 1790: 854.022, pozn: bez 954 |
[15] | vlak 5102: 854.014 vlak 1789: 854.020 |
[16] | vlak 1947: 854.017 + 954.212 vlak 1948: 162.012 př + 854.017 + 954.212 vlaky 1786, 1793: 854.005 + 954.214 vlak 1792: 854.017 + 954.212 vlak 15767: 854.017 |
[17] | vlak 6273: -, pozn: vlak odřeknut z důvodu poruchy motorového vozu vlak 1784: 754.030, pozn: z Hradce Králové do Jaroměře odřeknut, z Jaroměře do Trutnova 754.030, z Trutnova do Svobody nad Úpou 854.017 vlaky 1791, 1790, 1797, 6276: 854.017 |
[18] | vlak 1787: 854.202 + 754.030 pk, pozn: postrk z Trutnova do Jaroměře vlaky 1788, 1795, 1794: 854.202 |
[19] | vlak 1782: 854.017 vlaky 1793, 1792: 854.005 |
[20] | vlaky 1791, 1797: 854.205 |
[21] | vlak 15752: 854.205 |
[22] |