Umlauf am 14. 12.: | TS 852 (854 + 954.2) | TS 853 (854) | TS 858 (854) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1948/1949pk/1952 /1953pk/1956 | 1947pk/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7186/7183pk | 1949pk/1952pk | 1781/1782/1793 /1790/1797/1794 | 1787/1784/1791 /1788/1795/1792 | 5117/1870/1873 /1872/15779/15764 | - | 1782/6273/1825 /1824/6276/6276 /1796/1769 | ||
Mo 1. 7. | 754.030 854.014 + 954.214 [1] | - | Mo 1. 7. | ||||||
Di 2. 7. | - | 854.008 | 854.017 | - | Di 2. 7. | ||||
Mi 3. 7. | - | 854.017 | 854.005 | 854.008 | 854.019 | - | Mi 3. 7. | ||
Do 4. 7. | - | 854.019 | - | Do 4. 7. | |||||
Fr 5. 7. | - | 854.019 | 854.225 + 954.204 854.008 [2] | 854.005 | Fr 5. 7. | ||||
Sa 6. 7. | - | 854.019 | - | Sa 6. 7. | |||||
So 7. 7. | - | 854.019 | So 7. 7. | ||||||
Mo 8. 7. | - | Mo 8. 7. | |||||||
Di 9. 7. | - | 854.019 | - | Di 9. 7. | |||||
Mi 10. 7. | - | - | Mi 10. 7. | ||||||
Do 11. 7. | 854.014 + 954.214 | 854.015 + 954.215 | - | - | Do 11. 7. | ||||
Fr 12. 7. | - | 854.008 | 854.019 | - | Fr 12. 7. | ||||
Sa 13. 7. | 854.014 + 954.214 | 854.205 + 954.215 | - | 854.019 + 954.211 | - | Sa 13. 7. | |||
So 14. 7. | 854.014 + 954.214 [3] | - | 854.019 810.565 [4] | 854.005 | 854.017 [5] | 854.008 | 814.151 | So 14. 7. | |
Mo 15. 7. | - | 854.008 | 854.202 | 854.019 | 854.005 | Mo 15. 7. | |||
Di 16. 7. | - | - | Di 16. 7. | ||||||
Mi 17. 7. | - | - | Mi 17. 7. | ||||||
Do 18. 7. | 854.005 + 954.214 | - | - | Do 18. 7. | |||||
Fr 19. 7. | - | - | Fr 19. 7. | ||||||
Sa 20. 7. | - | - | Sa 20. 7. | ||||||
So 21. 7. | - | 810.000 [6] | So 21. 7. | ||||||
Mo 22. 7. | - | Mo 22. 7. | |||||||
Di 23. 7. | - | - | Di 23. 7. | ||||||
Mi 24. 7. | - | Mi 24. 7. | |||||||
Do 25. 7. | - | Do 25. 7. | |||||||
Fr 26. 7. | 854.015 + 954.214 | 854.014 + 954.215 | - | Fr 26. 7. | |||||
Sa 27. 7. | 854.020 + 954.207 [7] | 854.015 + 954.215 854.014 + 954.215 854.020 + 954.207 [8] | 854.016 | 854.005 | 854.019 | - | 854.016 [9] | Sa 27. 7. | |
So 28. 7. | 854.020 + 954.207 | 750.702 [10] | 854.019 [11] | 854.005 | 854.016 [12] | - | - | So 28. 7. | |
Mo 29. 7. | - | Mo 29. 7. | |||||||
Di 30. 7. | 854.008 + 954.215 [13] | - | 814.105 854.008 + 954.215 [14] | Di 30. 7. | |||||
Mi 31. 7. | 854.020 + 954.207 | - | Mi 31. 7. | ||||||
Umlauf am 14. 12.: | 1948/1949pk/1952 /1953pk/1956 | 1947pk/1951pk/1954 /1957pk/1958/1959pk /7186/7183pk | 1949pk/1952pk | 1781/1782/1793 /1790/1797/1794 | 1787/1784/1791 /1788/1795/1792 | 5117/1870/1873 /1872/15779/15764 | - | 1782/6273/1825 /1824/6276/6276 /1796/1769 | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 1. Tag | ||
TS 852 (854 + 954.2) | TS 853 (854) | TS 858 (854) |
[1] | Zug 1785: 754.030 Zug 1949: 854.014 + 954.214 |
[2] | Zug 1787: 854.225 + 954.204 Zug 1795: 854.008 |
[3] | Zug 1957: na vlaku Sp 1797 mezi stanicemi Litice nad Orlicí - Žamberk porucha motorového vozu |
[4] | Zug 1791: 854.019 Zug 1790: -, pozn: vlak odřeknut Zug 1797: 810.565 |
[5] | Zug 1793: Na vlaku 1793 srážka s osobním automobilem na přejezdu v Černožicích, vlak dále do Hradce Králové odřeknut, provoz přerušen |
[6] | Zug 1792: vlak 1792: souprava pouze 810+010 |
[7] | Zug 1956: 854.020 + 954.207 |
[8] | Zug 1947: 854.015 + 954.215, pozn: vlak ukončil jízdu ve stanici Litice nad Orlicí z důvodu poruchy motorového vozu Züge 1951, 1954: 854.014 + 954.215 Zug 1959: 854.020 + 954.207 |
[9] | Zug 1782: 854.016 |
[10] | Zug 1958: Z důvodu MÚ v žst. Častolovice v úseku Častolovice - Hradec Králové veden soupravou od vlaku 935 a strojem 750 702 |
[11] | Züge 1793, 1790, 1797: 854.019 |
[12] | Züge 5117, 1870, 1873, 1872: 854.016 |
[13] | Zug 7141: 854.008 + 954.215 |
[14] | Zug 1947: 814.105 Zug 1948: 854.008 + 954.215 |