Dezember 2024 Januar 2025 Februar 2025 März 2025
aktuelle Umläufe | Leistungsübersicht | Beobachtung einfügen | Einzelansicht | weitere Umlaufpläne | Facebook sledovaček | Administrator | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Einsatzübersicht - Januar 2025
 TS 871: 854 + 80-29 PP Hradec Králové

Umlauf am
11. 3.:
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec KrálovéDatum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag3. Tag4. Tag
1821pk/1826/1833pk
/1838/1839pk/1844
/1845pk/5152
5151pk/1824pk tno-hkh/1825pk
/1830/1829pk/1834
/1835pk/1840/1841pk
1822/1823pk/1828
/1827pk/1832/1831pk
/1836/1837pk/1842
/1843pk/20226
1234
Mi 1. 1.854.205 + 214 + 80-29 214 854.225 + 218 + 80-29 211 854.215 + 217 + 80-29 212         Mi 1. 1.
Do 2. 1.854.225 + 218 + 80-29 211
814.219 + 814.220
[1]
854.215 + 217 + 80-29 212 854.205 + 214 + 80-29 214         Do 2. 1.
Fr 3. 1.854.215 + 217 + 80-29 212 814.219 + 814.220 854.205 + 214 + 80-29 214         Fr 3. 1.
Sa 4. 1.814.229 + 814.230 [2] 854.205 + 214 + 80-29 214 854.215 + 217 + 80-29 212 854.005 [3] 814.217 + 814.218 [4] 844.030 [5] 814.251 + 814.252 [6] Sa 4. 1.
So 5. 1.854.005 + 214 + 80-29 214 [7] 814.229 + 814.230 854.215 + 217 + 80-29 212         So 5. 1.
Mo 6. 1.854.215 + 217 + 80-29 212
854.225 + 217 + 80-29 212
[8]
854.205 + 215 + 80-29 211 854.005 + 214 + 80-29 214         Mo 6. 1.
Di 7. 1.854.005 + 214 + 80-29 214 854.225 + 217 + 80-29 212 854.205 + 215 + 80-29 211         Di 7. 1.
Mi 8. 1.854.205 + 215 + 80-29 211 854.005 + 214 + 80-29 214 854.225 + 217 + 80-29 212         Mi 8. 1.
Do 9. 1.854.215 + 217 + 80-29 212 854.205 + 215 + 80-29 211 854.005 + 214 + 80-29 214 814.231 + 814.232 [9] 814.229 + 814.230 [10]     Do 9. 1.
Fr 10. 1.854.225 + 214 + 80-29 214
854.225 + 218 + 80-29 214
[11]
854.215 + 217 + 80-29 212 854.205 + 215 + 80-29 211 843.013 [12]       Fr 10. 1.
Sa 11. 1.854.205 + 215 + 80-29 211 854.215 + 217 + 80-29 212 854.225 + 218 + 80-29 214         Sa 11. 1.
So 12. 1.854.225 + 201 + 80-29 214 854.205 + 215 + 80-29 211 854.215 + 217 + 80-29 212         So 12. 1.
Mo 13. 1.854.205 + 215 + 80-29 211 854.005 + 217 + 80-29 212 854.225 + 201 + 80-29 214         Mo 13. 1.
Di 14. 1.854.005 + 217 + 80-29 212 854.205 + 215 + 80-29 211 854.225 + 201 + 80-29 214 847.048 [13] 743.203 [14]     Di 14. 1.
Mi 15. 1.854.225 + 218 + 80-29 214 854.005 + 217 + 80-29 212 854.205 + 215 + 80-29 211         Mi 15. 1.
Do 16. 1.854.205 + 215 + 80-29 211 854.225 + 218 + 80-29 214 854.005 + 217 + 80-29 212         Do 16. 1.
Fr 17. 1.854.005 + 217 + 80-29 212
854.215 + 217 + 80-29 212
[15]
854.205 + 215 + 80-29 211 854.225 + 218 + 80-29 214         Fr 17. 1.
Sa 18. 1.854.225 + 218 + 80-29 214 854.205 + 215 + 80-29 211 854.005 + 214 + 80-29 212         Sa 18. 1.
So 19. 1.854.205 + 215 + 80-29 211 854.225 + 218 + 80-29 214 854.005 + 214 + 80-29 212         So 19. 1.
Mo 20. 1.854.225 + 218 + 80-29 214
854.005 + 214 + 80-29 212
[16]
854.005 + 214 + 80-29 212
854.225 + 218 + 80-29 214
[17]
854.205 + 215 + 80-29 211 362.118 + 814.180 Wl + 814.181 Wl + 814.192 Wl [18]       Mo 20. 1.
Di 21. 1.854.210 + 215 + 80-29 211
854.215 + 215 + 80-29 211
[19]
854.005 + 214 + 80-29 212
854.205 + 214 + 80-29 212
[20]
854.225 + 218 + 80-29 214         Di 21. 1.
Mi 22. 1.854.225 + 80-29 214
854.005 + 217 + 80-29 214
[21]
854.215 + 215 + 80-29 211 854.205 + 214 + 80-29 212         Mi 22. 1.
Do 23. 1.854.205 + 214 + 80-29 212 854.005 + 217 + 80-29 214 854.215 + 215 + 80-29 211         Do 23. 1.
Fr 24. 1.854.225 + 215 + 80-29 211
854.215 + 214 + 80-29 212
[22]
854.210 + 214 + 80-29 212
854.225 + 215 + 80-29 211
[23]
854.205 + 217 + 80-29 214         Fr 24. 1.
Sa 25. 1.854.215 + 214 + 80-29 212 854.225 + 215 + 80-29 211 854.205 + 217 + 80-29 214 754.067 [24]       Sa 25. 1.
So 26. 1.854.225 + 215 + 80-29 211 854.215 + 214 + 80-29 212 854.005 + 217 + 80-29 214 754.067 [25]       So 26. 1.
Mo 27. 1.854.005 + 217 + 80-29 214 854.210 + 218 + 80-29 212 854.225 + 215 + 80-29 211         Mo 27. 1.
Di 28. 1.854.205 + 215 + 80-29 211
814.239 + 814.240
854.225 + 218 + 80-29 212
[26]
854.005 + 217 + 80-29 214 [27] 854.210 + 218 + 80-29 212
814.239 + 814.240
854.205 + 215 + 80-29 211
854.215 + 215 + 80-29 211
[28]
        Di 28. 1.
Mi 29. 1.854.215 + 215 + 80-29 211 854.225 + 218 + 80-29 212 854.005 + 217 + 80-29 214         Mi 29. 1.
Do 30. 1.854.005 + 217 + 80-29 214 854.215 + 215 + 80-29 211 854.225 + 218 + 80-29 212 754.060 + 814.061 Sl [29] 754.060 + 814.104 Sl [30]     Do 30. 1.
Fr 31. 1.854.225 + 218 + 80-29 212 854.005 + 217 + 80-29 214 854.215 + 215 + 80-29 211         Fr 31. 1.
Umlauf am
11. 3.:
1821pk/1826/1833pk
/1838/1839pk/1844
/1845pk/5152
5151pk/1824pk tno-hkh/1825pk
/1830/1829pk/1834
/1835pk/1840/1841pk
1822/1823pk/1828
/1827pk/1832/1831pk
/1836/1837pk/1842
/1843pk/20226
1234Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag3. Tag4. Tag
TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2)Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové

[1]Zug 1826: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 211
Zug 1833: 814.219 + 814.220
[2]Zug 1841: 814.229 + 814.230
[3]Sv 98058 Trutnov hl.n. (11:00) – Pilníkov (11:10), Sv 98059 Pilníkov (11:20) – Trutnov hl.n. (11:30), zkušební jízda po výměně převodovky.
[4]Sv 98080 HK 14:10 - Jaroměř 14:45 - Starkoč 15:03
[5]Sv 98052 ČT 5:58 - HK 7:35
[6]Sv 98083 Starkoč 15:36 - HK
[7]Zug 1841: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 214
[8]Zug 1826: 854.215 + 20-29 217 + 80-29 212
Zug 1833: 854.225 + 20-29 217 + 80-29 212
[9]Sv98198 Hradec Králové hl.n - Starkoč
[10]Sv98203 Starkoč - Hradec Králové hl.n.
[11]Züge 1826, 1833: 854.225 + 20-29 214 + 80-29 214
Zug 1838: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 214
[12]Sv 98248 Trutnov - Stará Paka
[13]Sv 98186 [Mosty u Jablunkova - Hradec Králové hl.n.]
[14][Sv 98256] Letohrad - Častolovice, s vozem Bdmpee vyřazen z Baltic expresu v Letohradě, dále jako př Os 20216
[15]Zug 1821: 854.005 + 20-29 217 + 80-29 212
Zug 1833: 854.215 + 20-29 217 + 80-29 212
[16]Züge 1821, 1826: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 214
Zug 1833: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 212
[17]Züge 5195, 1830: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 212
Zug 1829: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 214
[18]Sv 98141 (Hradec Králové hl.n - Bohumín), redislokace
[19]Züge 1821, 1826: 854.210 + 20-29 215 + 80-29 211
Zug 1833: 854.215 + 20-29 215 + 80-29 211
[20]Zug 1840: 854.005 + 20-29 214 + 80-29 212
Zug 1841: 854.205 + 20-29 214 + 80-29 212
[21]Züge 1821, 1826: 854.225 + 80-29 214
Zug 1833: 854.005 + 20-29 217 + 80-29 214
[22]Zug 1826: 854.225 + 20-29 215 + 80-29 211
Zug 1833: 854.215 + 20-29 214 + 80-29 212
[23]Zug 1830: 854.210 + 20-29 214 + 80-29 212
Zug 1829: 854.225 + 20-29 215 + 80-29 211
[24]Lv 53528 [Trutnov hl.n. - Choceň], Sv 98052 [Choceň (22:28) - Trutnov (23:50)], odvoz neschopné 843.009 do depa
[25]Sv 98078 Trutnov hl.n. (12:30) - Hostinné (12:43), Sv 98079 Hostinné (13:05) - Trutnov (13:20)
[26]Zug 1821: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 211
Zug 1826: 814.239 + 814.240, pozn: Letohrad - Doudleby nad Orlicí 854 205+20-29 215+80-29 212, Doudleby nad Orlicí - Týniště nad Orlicí 814 239/240, dále vlak odřeknut.
Zug 1833: 854.225 + 20-29 218 + 80-29 212
[27]Zug 1824: Ze Žamberka na přípřeži neschopný trilobit od 1822.
[28]Zug 1822: 854.210 + 20-29 218 + 80-29 212, pozn: V Žamberku neschopnost 854 210-2, dále vlak odřeknut a souprava přepravena do HK na přípřeži vlaku 1824, místo 814.2.
Zug 1823: 814.239 + 814.240, pozn: Hradec Králové hl.n - Doudleby nad Orlicí 814 239/240, Doudleby nad Orlicí - Letohrad 854 205+20-29 215+80-29 211.
Züge 1828, 1836: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 211
Zug 1837: 854.215 + 20-29 215 + 80-29 211
[29]Sv 98041 [Trutnov hl.n. - Teplice n. Metují - Náchod]
[30]Sv 98042 [Náchod - Teplice n. Metují - Trutnov hl.n.]