oběh pro 10. 12.: | TS 413 (460) | datum | 1. den | 2. den |
---|---|---|---|
- | - | ||
po 1. 8. | 754.077 811.639 [1] | 163.071 | po 1. 8. |
út 2. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 | út 2. 8. |
st 3. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 471.056 163.071 [2] | st 3. 8. |
čt 4. 8. | 460.063 + 460.064 811.524 811.476 [3] | 814.189 163.071 [4] | čt 4. 8. |
pá 5. 8. | 754.065 [5] | 163.071 [6] | pá 5. 8. |
so 6. 8. | - | - | so 6. 8. |
ne 7. 8. | - | - | ne 7. 8. |
po 8. 8. | 754.065 811.507 [7] | 163.064 | po 8. 8. |
út 9. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.064 | út 9. 8. |
st 10. 8. | 471.080 163.071 [8] | 163.064 [9] | st 10. 8. |
čt 11. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 | čt 11. 8. |
pá 12. 8. | 471.080 811.222 [10] | 163.071 | pá 12. 8. |
so 13. 8. | - | - | so 13. 8. |
ne 14. 8. | - | - | ne 14. 8. |
po 15. 8. | 460.063 + 460.064 [11] | 163.071 460.063 + 460.064 [12] | po 15. 8. |
út 16. 8. | 460.063 + 460.064 [13] | 163.071 | út 16. 8. |
st 17. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 | st 17. 8. |
čt 18. 8. | 471.058 | 163.071 | čt 18. 8. |
pá 19. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 | pá 19. 8. |
so 20. 8. | - | - | so 20. 8. |
ne 21. 8. | - | - | ne 21. 8. |
po 22. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 [14] | po 22. 8. |
út 23. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 | út 23. 8. |
st 24. 8. | 460.063 + 460.064 | 163.071 | st 24. 8. |
čt 25. 8. | 471.080 810.180 [15] | 163.071 | čt 25. 8. |
pá 26. 8. | 151.008 810.180 [16] | 460.063 + 460.064 471.058 460.063 + 460.064 [17] | pá 26. 8. |
so 27. 8. | - | - | so 27. 8. |
ne 28. 8. | - | - | ne 28. 8. |
po 29. 8. | 750.719 811.444 [18] | 460.063 + 460.064 | po 29. 8. |
út 30. 8. | 750.719 163.082 [19] | 460.063 + 460.064 | út 30. 8. |
st 31. 8. | 460.063 + 460.064 [13] | 163.082 | st 31. 8. |
oběh pro 10. 12.: | - | - | datum |
1. den | 2. den | ||
TS 413 (460) |
[1] | vlak 28904: 754.077 vlaky 28916, 2869: 811.639 |
[2] | vlaky 3402, 3405: 163.071 vlak 3412: 471.056 vlaky 3421, 3428, 3429: 163.071 |
[3] | vlak 1608: 460.063 + 460.064 vlak 28916: 811.524 vlaky 2869, 2868: -, pozn: ODŘEKNUTO - PORUCHA MV vlaky 2873, 2872, 1631: 811.476 |
[4] | vlak 3405: 814.189, pozn: V úseku Havířov - Český Těšín vlak 3412: 163.071, pozn: úsek Havířov-Opava východ |
[5] | vlak 2877: + Bdt280 292 + Bdtee287 206 + Bdt280 290 |
[6] | vlak 3428: + Bdtee287 370 + Bdt280 282 + Bdt280 281 |
[7] | vlak 28904: 754.065 vlak 28916: 811.507 |
[8] | vlaky 28904, 2861: 471.080 vlaky 28916, 2873: 163.071 |
[9] | vlak 3405: Bdt280+Bdtee287+Bdt280 |
[10] | vlak 28904: 471.080 vlak 28916: 811.222 |
[11] | vlaky 28904, 1631: 460.063 + 460.064 |
[12] | vlak 2997: 163.071 vlak 28917: 460.063 + 460.064 |
[13] | vlak 28904: 460.063 + 460.064 |
[14] | vlak 3413: 163.071 |
[15] | vlak 2861: 471.080 vlak 2869: 810.180 |
[16] | vlak 28904: 151.008 vlaky 2873, 2872: 810.180 |
[17] | vlak 3402: 460.063 + 460.064 vlak 3405: 471.058, pozn: vlivem MÚ přehození souprav, vlak výchozí ze Štítiny vlak 3413: 460.063 + 460.064 |
[18] | vlak 28904: 750.719 vlak 2868: 811.444 |
[19] | vlak 2861: 750.719 vlak 28916: 163.082 |