oběh pro 4. 12.: | TS 171 (163 + 3x Bdmtee) | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové (163, 640.1, 640.2, 650.2, 814, 854) | datum | 1. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5640/1824př/1793 /1838př/5603 | 1821pk/1826/1833pk /1838pk TnO-HK/1839pk/1844 /1845pk/5152 | 5151pk/1824pk TnO-HK/1825pk /1830/1829pk/1834 /1835pk/1840/1841pk | 1822/1823pk/1828 /1827pk/1832/1831pk /1836/1837pk/1842 /1843pk/20226 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||
ne 1. 12. | - | 854.225 + 214 + 80-29 214 | 814.243 + 814.244 | 854.015 + 215 + 854.205 pk | ne 1. 12. | ||||
po 2. 12. | 163.081 + 213 + 124 + 220 163.081 + 242 + 124 + 213 [1] | 854.225 + 214 + 80-29 214 | 814.243 + 814.244 | 854.205 + 215 + 854.015 pk | po 2. 12. | ||||
út 3. 12. | 163.081 + 213 + 124 + 242 | 854.015 + 215 + 80-29 213 814.149 + 814.058 pk 814.249 + 814.250 [2] | 854.225 + 214 + 80-29 214 | 814.243 + 814.244 854.015 + 215 + 80-29 213 [3] | út 3. 12. | ||||
st 4. 12. | 163.081 + 213 + 124 + 242 | 854.015 + 215 + 80-29 213 ! | 814.249 + 814.250 ! | 854.225 + 214 + 80-29 214 ! | st 4. 12. | ||||
čt 5. 12. | 163.081 + 213 + 124 + 242 ! | čt 5. 12. | |||||||
pá 6. 12. | pá 6. 12. | ||||||||
so 7. 12. | - | so 7. 12. | |||||||
ne 8. 12. | - | ne 8. 12. | |||||||
po 9. 12. | po 9. 12. | ||||||||
út 10. 12. | út 10. 12. | ||||||||
st 11. 12. | st 11. 12. | ||||||||
čt 12. 12. | čt 12. 12. | ||||||||
pá 13. 12. | pá 13. 12. | ||||||||
so 14. 12. | - | so 14. 12. | |||||||
oběh pro 4. 12.: | 5640/1824př/1793 /1838př/5603 | 1821pk/1826/1833pk /1838pk TnO-HK/1839pk/1844 /1845pk/5152 | 5151pk/1824pk TnO-HK/1825pk /1830/1829pk/1834 /1835pk/1840/1841pk | 1822/1823pk/1828 /1827pk/1832/1831pk /1836/1837pk/1842 /1843pk/20226 | 1 | 2 | 3 | 4 | datum |
1. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 171 (163 + 3x Bdmtee) | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové (163, 640.1, 640.2, 650.2, 814, 854) |
[1] | vlak 5640: 163.081 + 22-44 213 + 22-44 124 + 22-44 220 vlak 5603: 163.081 + 22-44 242 + 22-44 124 + 22-44 213 |
[2] | vlaky 1821, 1826: 854.015 + 20-29 215 + 80-29 213 vlaky 1833, 1838: 814.149 + 814.058 pk vlaky 1839, 1844: 814.249 + 814.250 |
[3] | vlaky 1822, 1828: 814.243 + 814.244 vlak 1827: 854.015 + 20-29 215 + 80-29 213 |