obeh pre 18. 10.: | TS 171 (163 + 3x Bdmtee) | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové (163, 640.1, 640.2, 650.2, 814, 854) | dátum | 1. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
5640/1824př/1793 /1838př/5603 | 1821pk/1826/1833pk /1838pk TnO-HK/1839pk/1844 /1845pk/5152/5194 | 5151pk/1824pk TnO-HK/1825pk /1830/1829pk/1834 /1835pk/1840/1841pk | 1822/1823pk/1828 /1827pk/1832/1831pk /1836/1837pk/1842 /1843pk/20226 | 1 | 2 | 3 | 4 | ||
ne 13. 10. | - | ne 13. 10. | |||||||
po 14. 10. | 163.081 + 269 + 085 + 220 163.081 + 230 + 118 + 245 [1] | po 14. 10. | |||||||
ut 15. 10. | 163.081 + 230 + 118 + 245 | 854.215 + 204 + 80-29 213 | ut 15. 10. | ||||||
st 16. 10. | 163.081 + 230 + 118 + 245 163.234 + 230 + 118 + 119 163.084 pr + 163.234 + 119 + 118 + 230 [2] | 814.126 + 814.097 814.149 + 814.126 pk [3] | 854.215 + 204 + 80-29 213 | 854.210 + 201 + 80-29 214 | st 16. 10. | ||||
št 17. 10. | 163.072 + 230 + 118 + 119 163.072 + 118 + 119 + 213 [4] | 854.210 + 201 + 80-29 214 | 814.149 + 814.126 pk 854.205 + 215 + 80-29 204 [5] | 854.215 + 204 + 80-29 213 | št 17. 10. | ||||
pi 18. 10. | 163.072 + 118 + 119 + 213 ! | 854.215 + 204 + 80-29 213 ! | 854.210 + 201 + 80-29 214 ! | 854.205 + 215 + 80-29 204 ! | pi 18. 10. | ||||
so 19. 10. | - | so 19. 10. | |||||||
ne 20. 10. | - | ne 20. 10. | |||||||
obeh pre 18. 10.: | 5640/1824př/1793 /1838př/5603 | 1821pk/1826/1833pk /1838pk TnO-HK/1839pk/1844 /1845pk/5152/5194 | 5151pk/1824pk TnO-HK/1825pk /1830/1829pk/1834 /1835pk/1840/1841pk | 1822/1823pk/1828 /1827pk/1832/1831pk /1836/1837pk/1842 /1843pk/20226 | 1 | 2 | 3 | 4 | dátum |
1. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 1. deň | 2. deň | 3. deň | 4. deň | ||
TS 171 (163 + 3x Bdmtee) | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové (163, 640.1, 640.2, 650.2, 814, 854) |
[1] | vlak 5640: 163.081 + 22-44 269 + 22-44 085 + 22-44 220 vlak 1838: 163.081 + 22-44 230 + 22-44 118 + 22-44 245 |
[2] | vlak 1824: 163.081 + 22-44 230 + 22-44 118 + 22-44 245 vlak 1838: 163.234 + 22-44 230 + 22-44 118 + 22-44 119 vlak 5603: 163.084 pr + 163.234 + 22-44 119 + 22-44 118 + 22-44 230 |
[3] | vlak 1821: 814.126 + 814.097 vlaky 1838, 1839: 814.149 + 814.126 pk |
[4] | vlaky 5640, 1824: 163.072 + 22-44 230 + 22-44 118 + 22-44 119 vlak 1838: 163.072 + 22-44 118 + 22-44 119 + 22-44 213 |
[5] | vlak 1829: 814.149 + 814.126 pk vlak 1841: 854.205 + 20-29 215 + 80-29 204 |