oběh pro 3. 11.: | TS 171 (163 + 3x Bdmtee) | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové (163, 640.1, 640.2, 650.2, 814, 854) | datum | 1. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | 1843/20226 | 1821pk/1828/1827pk /1832/1831pk/1838 /1839pk/1844 | 1824/1825pk/1830 /1829pk/1834/1835pk /1842/1841pk | 1 | 2 | 3 | 4 | ||
út 29. 10. | 163.081 | 843.007 + 004 + 843.010 pk 854.210 [1] | 854.215 + 215 + 80-29 204 | 854.205 + 217 + 80-29 213 | út 29. 10. | ||||
st 30. 10. | 163.081 163.081 + 245 + 118 + 124 [2] | 854.205 + 217 + 80-29 213 | 854.210 + 215 + 80-29 204 | 854.215 + 214 + 80-29 214 | st 30. 10. | ||||
čt 31. 10. | 163.081 + 245 + 118 + 124 ! | 854.034 + 214 + 80-29 214 854.215 + 214 + 80-29 214 [3] | 854.205 + 217 + 80-29 213 | 854.210 + 215 + 80-29 204 814.251 + 814.252 [4] | čt 31. 10. | ||||
pá 1. 11. | 163.081 | 854.210 + 215 + 80-29 204 | 854.215 + 214 + 80-29 214 | 854.205 + 217 + 80-29 213 | pá 1. 11. | ||||
so 2. 11. | - | 854.205 + 217 + 80-29 213 ! | 854.210 + 215 + 80-29 204 | 854.215 + 214 + 80-29 214 | so 2. 11. | ||||
ne 3. 11. | - | 854.215 + 214 + 80-29 214 ! | 814.243 + 814.244 | 854.205 + 218 + 80-29 212 | ne 3. 11. | ||||
po 4. 11. | 854.205 + 218 + 80-29 212 ! | 814.243 + 814.244 ! | po 4. 11. | ||||||
út 5. 11. | út 5. 11. | ||||||||
oběh pro 3. 11.: | - | 1843/20226 | 1821pk/1828/1827pk /1832/1831pk/1838 /1839pk/1844 | 1824/1825pk/1830 /1829pk/1834/1835pk /1842/1841pk | 1 | 2 | 3 | 4 | datum |
1. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | ||
TS 171 (163 + 3x Bdmtee) | TS 871 (854 + Bdtn⁷⁵⁷ + 80-29.2) | Mimořádné oběhy vozidel PP Hradec Králové (163, 640.1, 640.2, 650.2, 814, 854) |
[1] | vlaky 1821, 1826: 843.007 + 29-29 004 + 843.010 pk vlak 1833: 854.210 |
[2] | vlak 1838: 163.081 vlak 5603: 163.081 + 22-44 245 + 22-44 118 + 22-44 124 |
[3] | vlak 1826: 854.034 + 20-29 214 + 80-29 214 vlak 1833: 854.215 + 20-29 214 + 80-29 214 |
[4] | vlak 1822: 854.210 + 20-29 215 + 80-29 204 vlak 1842: 814.251 + 814.252 |