Umlauf am 12. 12.: | TS 882 (814) | TS 883 (810) | Datum | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag | 9. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
Mi 1. 7. | 814.110 | 810.654 | 810.673 | 810.165 | Mi 1. 7. | ||||||||
Do 2. 7. | 814.087 | 810.165 | Do 2. 7. | ||||||||||
Fr 3. 7. | 814.115 | 814.141 | 810.673 | 810.165 | 810.654 | Fr 3. 7. | |||||||
Sa 4. 7. | 814.113 | - | Sa 4. 7. | ||||||||||
So 5. 7. | 814.078 | 810.590 | 814.115 | 814.087 | 814.128 | 814.129 | 810.220 | - | So 5. 7. | ||||
Mo 6. 7. | 814.078 | 814.141 | 814.128 | 814.129 | 810.220 | - | Mo 6. 7. | ||||||
Di 7. 7. | 814.113 + 810.113 Sl | 810.616 | 810.220 | 810.165 | Di 7. 7. | ||||||||
Mi 8. 7. | 814.168 | 814.115 | Mi 8. 7. | ||||||||||
Do 9. 7. | 814.086 | 814.110 | 814.087 | 810.220 | 810.165 | 810.616 814.149 + 810.616 Sl 810.026 [1] | Do 9. 7. | ||||||
Fr 10. 7. | 814.168 | 814.086 | 814.113 | 810.026 | 810.220 | 810.165 | Fr 10. 7. | ||||||
Sa 11. 7. | 814.080 | 814.168 | 814.078 | 814.129 | 814.113 | 810.026 | - | Sa 11. 7. | |||||
So 12. 7. | 810.229 | 810.026 | - | So 12. 7. | |||||||||
Mo 13. 7. | 814.110 | 810.240 | Mo 13. 7. | ||||||||||
Di 14. 7. | 843.016 [2] | Di 14. 7. | |||||||||||
Mi 15. 7. | 814.141 843.010 [3] | 810.026 | Mi 15. 7. | ||||||||||
Do 16. 7. | 810.183 | 814.168 | 810.616 | 810.673 | Do 16. 7. | ||||||||
Fr 17. 7. | 810.673 | Fr 17. 7. | |||||||||||
Sa 18. 7. | 814.086 | 810.616 | - | Sa 18. 7. | |||||||||
So 19. 7. | 814.110 | 814.168 | 814.080 | 814.129 | 814.141 | 810.616 | - | So 19. 7. | |||||
Mo 20. 7. | 814.110 | 814.113 [4] | 814.168 | 814.128 | 814.086 | 810.616 | 810.673 | Mo 20. 7. | |||||
Di 21. 7. | 814.110 | 814.078 | 814.141 | 810.616 | Di 21. 7. | ||||||||
Mi 22. 7. | 814.141 | 814.086 | 814.115 | 814.110 | 814.113 | 814.129 | 814.080 814.168 [5] | 814.078 814.128 [6] | 814.128 [7] | 810.673 | 810.026 | 810.616 | Mi 22. 7. |
Do 23. 7. | 814.080 | 814.140 | 810.616 | Do 23. 7. | |||||||||
Fr 24. 7. | 814.086 | 814.141 | 810.165 | Fr 24. 7. | |||||||||
Sa 25. 7. | 814.140 | 814.086 | 814.113 | 814.141 | 814.110 | 814.078 | 810.673 | 810.165 | - | Sa 25. 7. | |||
So 26. 7. | 814.078 | 814.086 | 814.141 | 810.165 | - | So 26. 7. | |||||||
Mo 27. 7. | 814.115 | 814.128 | 814.113 | 814.141 814.110 [8] | 814.141 [9] | 810.673 | 810.165 | Mo 27. 7. | |||||
Di 28. 7. | 814.115 | 843.016 [10] | 810.183 | 814.141 | 810.616 | Di 28. 7. | |||||||
Mi 29. 7. | 814.140 | 814.078 | 814.080 | 810.097 | 814.128 | Mi 29. 7. | |||||||
Do 30. 7. | 814.110 814.128 [11] | 814.128 814.110 [12] | 810.673 | Do 30. 7. | |||||||||
Fr 31. 7. | 814.080 | 814.140 | 814.113 | 814.110 | 810.673 | Fr 31. 7. | |||||||
Umlauf am 12. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | Datum |
1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | 4. Tag | 5. Tag | 6. Tag | 7. Tag | 8. Tag | 9. Tag | 1. Tag | 2. Tag | 3. Tag | ||
TS 882 (814) | TS 883 (810) |
[1] | Zug 15884: 810.616, pozn: Os 15884 porucha motorového vozu ve stanici Nymburk město; dále do Poříčan vlak odřeknut Zug 15885: 814.149 + 810.616 Sl, pozn: z Poříčan do Nymburka město vlak odřeknut Zug 15886: 810.026, pozn: zpoždění 70 minut |
[2] | Zug 6012: Os 6012 843 místo 814 Zug 6019: Z důvodu výluky Beleslav - Vrutice jede 843 navíc vlaky 6012/6019 |
[3] | Zug 6012: 814.141 Zug 6019: 843.010, pozn: Rumburk - Bor 814.141, Bor - Č.Lípa NAD (z důvodu uváznutí porouchané jedotky vlaku 1194), Č.Lípa (asi) 843.010 od 6014 |
[4] | Zug 6012: Potom jede 6665/6660 mezi Rumburkem a Krásnou Lípou (pro eliminaci zpoždění) |
[5] | Zug 6035: 814.080, pozn: mezi Dobrovice a Luštěnice-Újezd porucha motorové jednotky, Luštěnice-Újezd příjezd se zpožděním 52 minut, vlak dále nejel Zug 15601: 814.168 |
[6] | Züge 22201, 5906: 814.078 Zug 22210: 814.128 |
[7] | Zug 22202: 814.128 |
[8] | Zug 22207: 814.141 Zug 22210: 814.110 |
[9] | Zug 22212: 814.141 |
[10] | Zug 6012: Spadlý strom na trati u Srní, Doksy - Č.Lípa NAD, potom 843.016 od 6015, zpoždění +60' |
[11] | Züge 22201, 22204: 814.110 Zug 22210: 814.128 |
[12] | Züge 22221, 22206: 814.128 Zug 22212: 814.110 |