prosinec 2021 leden 2022 únor 2022 březen 2022 duben 2022 květen 2022 červen 2022 červenec 2022 srpen 2022 září 2022 říjen 2022 listopad 2022 prosinec 2022
aktuální nasazení | přehled výkonů | vložit záznam | úplný výpis | jiná sledování | Facebook sledovaček | administrace | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Přehled nasazení - listopad 2022
 TS 300, 301 a 309: 383, 350 a 361 OSD Bratislava

oběh pro
10. 12.:
TS 300 (383.1)TS 301 (350)TS 309 (361.1)datum
1. den2. den1. den2. den3. den4. den1. den2. den3. den4. den5. den6. den
282/281280/283284/221442/131130443/220/285
--128/521522/127/120
121/126/523
520/129
út 1. 11.383.103 383.107
383.101
[1]
350.002 350.018 350.016 350.001 361.127 361.128 361.130 361.126 361.125 361.109 út 1. 11.
st 2. 11.383.101 383.103 350.012 350.002 350.018 350.016 361.109
361.129
[2]
361.127 361.128
[3]
361.130
361.109
[4]
361.126 361.125 st 2. 11.
čt 3. 11.383.103 383.101 350.020 350.012 [5] 350.002 350.018 361.125 př + 361.130
361.125
[6]
361.129 361.127 361.128 361.109 361.126 čt 3. 11.
4. 11.383.101 362.161 př + 383.103
362.161
[7]
350.013 350.020 350.012 350.002
350.002 př + 383.103
[8]
361.126 361.125 361.129 361.127 361.128 361.109 4. 11.
so 5. 11.362.161
350.016
[9]
383.101 350.016 př + 350.018
350.018
[10]
350.013 350.020 350.012 - - 361.130 361.128 361.127 361.129 so 5. 11.
ne 6. 11.383.101 350.016 350.012 350.018 350.013 350.020 361.126 361.125 361.129 361.130 361.128 361.127 ne 6. 11.
po 7. 11.350.016 383.101 350.020 350.012 350.018 350.013 361.127 361.126
361.109
[11]
361.125 361.129 361.130 361.128 po 7. 11.
út 8. 11.383.101 350.016
383.103
[12]
350.013 350.020 350.012 350.018 361.128
240.032
[13]
361.127
362.002
[14]
361.109 361.125 380.010 př + 361.129
380.010 př + 361.127
361.127
[15]
361.130 út 8. 11.
st 9. 11.383.103 383.101 350.018 350.013 350.020 350.012 361.130
361.128
[16]
362.002 př + 240.032
361.130
[17]
362.002
380.015
150.203
[18]
361.109 361.125
362.010
[19]
361.127 st 9. 11.
čt 10. 11.383.101 383.103 350.002 350.018 350.013 350.020 361.127 361.128 361.130 150.203
361.125
[20]
361.109 362.010 čt 10. 11.
11. 11.383.103 383.101 350.012 350.002 350.018 350.013 362.010
361.126
[21]
361.127 361.128 361.130 361.125 361.109 11. 11.
so 12. 11.383.101 383.103 350.016 350.012 350.002 350.018 - - 361.109 361.128 361.130 361.125 so 12. 11.
ne 13. 11.383.103 383.101 350.013 350.020 350.012 350.002 361.126 361.127 361.125 361.109 361.128
380.003
[22]
361.130 ne 13. 11.
po 14. 11.383.101 383.103 362.014 př + 350.018
350.018
[23]
350.013 350.020 350.012 361.130 361.126 361.127 380.003
362.014
[24]
193.682
361.109
[25]
361.125
361.125 př + 361.128
[26]
po 14. 11.
út 15. 11.383.103 383.101 350.012 350.018 350.013 350.020 361.125 př + 361.128
361.125
[27]
361.130 361.126 361.127 362.014 361.109 út 15. 11.
st 16. 11.383.101 383.103 350.002 350.012 350.018 350.013 361.101
361.107
[28]
361.125 361.130 361.126 361.127 362.014 [29] st 16. 11.
čt 17. 11.383.103 383.101 350.013 350.002 350.012 350.018 361.107 361.125
[30]
361.128 361.130 361.126 361.127 čt 17. 11.
18. 11.383.101 383.103 350.018 350.013 350.002 350.012 361.127
362.001
[31]
757.015 př + 361.107
361.109
[32]
361.125 361.128 361.130 361.126 18. 11.
so 19. 11.383.103 383.101 350.020 350.018
350.001
[33]
350.013 [34] 350.002 - - 361.126 361.125 361.128
150.205
[35]
361.130 so 19. 11.
ne 20. 11.383.101 383.103 350.002 př + 362.006
350.002
[36]
350.020 [37] 350.001 [34] 350.013 361.127 361.109 362.001 361.126 361.125 [38] 150.205
362.006 př + 361.128
[39]
ne 20. 11.
po 21. 11.383.103 383.101 350.012 350.002 350.018 [40] 350.001 362.006
361.109 př + 361.128
361.128
[41]
361.127
362.014
[42]
361.109
362.006
[43]
361.125 361.126 362.001 po 21. 11.
út 22. 11.383.101 383.103 350.001 350.012 350.002 350.018 362.001
361.109
[44]
361.128 362.014 362.006 361.125 361.126 út 22. 11.
st 23. 11.383.103 383.101
383.106
[45]
350.018 350.001 350.012 350.002 361.126 361.109
361.130
[46]
361.128 361.125
362.007
[47]
362.006 362.014 st 23. 11.
čt 24. 11.383.106 383.103 350.013 350.018 350.001 350.012 362.014
361.109
[48]
361.126 361.130 361.128 362.007 362.006 čt 24. 11.
25. 11.383.103 383.106 350.012 350.013 350.018 350.001 362.006
361.125
[49]
361.109 361.126 361.130 361.128 362.007 25. 11.
so 26. 11.383.106 383.103
383.101
[50]
350.002 350.012 350.013 350.018 - - 362.007 361.126 361.130 361.128 so 26. 11.
ne 27. 11.383.101 383.106 350.001 350.002 350.012 350.013 362.001 361.109 361.125 362.007 361.126 361.130 ne 27. 11.
po 28. 11.383.106 383.101 350.013 350.001 350.002 350.012 361.130 362.001 361.109 361.125 362.007 361.126 po 28. 11.
út 29. 11.383.101 383.106 350.018 350.013 350.001 350.002 361.126 361.130 362.001 361.109 361.125 362.007 út 29. 11.
st 30. 11.383.106 383.101 350.012 350.018 350.013 350.001 350.016
361.128
[51]
361.126 361.130 362.001 361.109 361.125 st 30. 11.
oběh pro
10. 12.:
282/281280/283284/221442/131130443/220/285
--128/521522/127/120
121/126/523
520/129datum
1. den2. den1. den2. den3. den4. den1. den2. den3. den4. den5. den6. den
TS 300 (383.1)TS 301 (350)TS 309 (361.1)

[1]vlak 280: 383.107
vlak 283: 383.101, pozn: Preprah v Bratislave
[2]vlaky 3340, 1734: 361.109
vlak 1739: 361.129
[3]vlak 3391: -, pozn: Rv 11091
vlaky 128, 521: 361.128
[4]vlaky 522, 127: 361.130
vlak 120: 361.109
[5]vlak 131: Zrazil osobu pred ŽST Bratislava_ Lamač
[6]vlaky 3340, 1734: 361.125 př + 361.130, pozn: Preprava
vlak 1739: 361.125
[7]vlak 280: 362.161 př + 383.103, pozn: z Kutné Hory do Prahy hl.n. vlak odřeknut z důvodu poruchy lokomotivy, do Prahy stažena souprava pomocí 362.161
vlak 283: 362.161
[8]vlaky 443, 220: 350.002
vlak 285: 350.002 př + 383.103
[9]vlak 282: 362.161, pozn: +47
vlak 281: 350.016
[10]vlak 284: 350.016 př + 350.018, pozn: 350.016 na 281, 350.018 na 221
vlak 221: 350.018
[11]vlaky 11093, 1732: 361.126
vlak 1735: 361.109
[12]vlak 280: 350.016
vlak 283: 383.103, pozn: Preprah v Bratislave
[13]vlaky 3340, 1734: 361.128
vlak 1739: 240.032
[14]vlak 1732: 361.127
vlak 1735: 362.002
[15]vlak 121: 380.010 př + 361.129
vlak 126: 380.010 př + 361.127
vlak 523: 361.127
[16]vlaky 3340, 1734: 361.130
vlak 1739: 361.128
[17]vlak 1732: 362.002 př + 240.032, pozn: 240.032 neschopná, vlak odrieknutý a stiahnutý do Bratislavy pomocou 362.002
vlak 1735: 361.130
[18]vlak 3391: 362.002
vlak 128: 380.015, pozn: po Lúky pod Makytou 361.125. Z důvodu MÚ (osoba v kolejišti) odřeknut do Horní Lideč
vlak 521: 150.203
[19]vlak 121: 361.125
vlaky 126, 523: 362.010
[20]vlak 522: 150.203
vlaky 127, 120: 361.125
[21]vlaky 3340, 1734: 362.010
vlak 1739: 361.126
[22]vlaky 121, 126: 361.128
vlak 523: 380.003
[23]vlak 284: 362.014 př + 350.018
vlak 221: 350.018
[24]vlak 522: 380.003
vlaky 127, 120: 362.014
[25]vlaky 121, 126: 193.682
vlak 523: 361.109
[26]vlak 520: 361.125
vlak 129: 361.125 př + 361.128, pozn: Preprava
[27]vlaky 3340, 1734: 361.125 př + 361.128, pozn: Preprava
vlak 1739: 361.125
[28]vlaky 3340, 1734: 361.101
vlak 1739: 361.107
[29]vlaky 520, 129: 362.014
[30]vlak 3393: 361.125
vlak 17718: -, pozn: Vlak nepremáva
[31]vlaky 3340, 1734: 361.127
vlak 1739: 362.001
[32]vlak 1732: 757.015 př + 361.107, pozn: Príprah z dôvodu poruchy v Pezinku
vlak 1735: 361.109
[33]vlak 442: 350.018
vlak 131: 350.001, pozn: 350.018 len po Bratislavu
[34]vlak 130: Odklonem přes Holíč, mimo Břeclav
[35]vlaky 121, 126: 361.128
vlak 523: 150.205
[36]vlak 284: 350.002 př + 362.006
vlak 221: 350.002
[37]vlak 131: Odklonem přes Holíč, mimo Břeclav
[38]vlak 126: Vlivem MU odklon přes Praha-Malešice
[39]vlak 520: 150.205
vlak 129: 362.006 př + 361.128, pozn: Preprava
[40]vlak 130: 350.020 len po Bratislavu
[41]vlak 3340: 362.006
vlak 1734: 361.109 př + 361.128, pozn: Preprava
vlak 1739: 361.128
[42]vlaky 11093, 1732: 361.127
vlak 1735: 362.014
[43]vlak 11091: 361.109
vlaky 128, 521: 362.006
[44]vlaky 3340, 1734: 362.001
vlak 1739: 361.109
[45]vlak 280: 383.101
vlak 283: 383.106, pozn: Preprah v Bratislave
[46]vlak 1732: 361.109
vlak 1735: 361.130
[47]vlaky 522, 127: 361.125
vlak 120: 362.007
[48]vlaky 3340, 1734: 362.014
vlak 1739: 361.109
[49]vlaky 3340, 1734: 362.006
vlak 1739: 361.125
[50]vlak 280: 383.103
vlak 283: 383.101, pozn: 383.103 len po Bratislavu, ďalej preprah za 383.101 ktorá pokračovala do Nových Zámkov
[51]vlaky 3340, 1734: 350.016
vlak 1739: 361.128