prosinec 2021 leden 2022 únor 2022 březen 2022 duben 2022 květen 2022 červen 2022 červenec 2022 srpen 2022 září 2022 říjen 2022 listopad 2022 prosinec 2022
aktuální nasazení | přehled výkonů | vložit záznam | úplný výpis | jiná sledování | Facebook sledovaček | administrace | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Přehled nasazení - březen 2022
 TS 731, 831 a 832: 750.7, 854 + 80-29 SS Praha-Libeň

oběh pro
10. 12.:
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)datum
1. den2. den3. den1. den2. den1. den2. den3. den
-8590pk/8551/9505
/9526pk/9527/9508pk
/9513/9534pk/9535
/9516pk
29403/9502pk/9507
/9528pk/9529/9510pk
/9515/9536pk/9537
/9538pk/9599
9501/9524pk/9525
/9506pk/9511pk/9532pk
/9533/9514pk/9519
/9540pk/9548pk
9520pk/9591/9550pk
/9503/9504pk/9509
/9530pk/9531/9512pk
/9517/9518pk/8534pk
/8559/9551
---
út 1. 3.750.707 + 80-29 209 ! 750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 220 ! 854.021 + 80-29 207   854.031 854.027 854.019 ! út 1. 3.
st 2. 3.750.708 + 80-29 221 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 !   854.021 + 80-29 207 854.004 854.031 854.027 st 2. 3.
čt 3. 3.750.706 + 80-29 220 750.708 + 80-29 221 750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 207 854.035 + 80-29 205 854.027 854.004 854.031 čt 3. 3.
4. 3.750.707 + 80-29 209 ! 750.706 + 80-29 220 ! 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 207 854.031 854.027 854.004 4. 3.
so 5. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 207 - 854.031 ! 854.027 ! so 5. 3.
ne 6. 3.- 750.705 + 80-29 208
[1]
750.708 + 80-29 221
[2]
854.021 + 80-29 207
[3]
854.035 + 80-29 205
[4]
854.004
750.708 + 80-29 221
[5]
- 854.031
[6]
ne 6. 3.
po 7. 3.750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 207 854.019 750.708 + 80-29 221
854.001
[7]
854.031 po 7. 3.
út 8. 3.750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 207 854.035 + 80-29 205 854.031 854.019 854.001 út 8. 3.
st 9. 3.      854.035 + 80-29 205 ! 854.021 + 80-29 207 854.004 854.031 854.019 st 9. 3.
čt 10. 3.    750.708 + 80-29 221 [8] 854.021 + 80-29 207
750.708 + 80-29 221
[9]
750.705 + 80-29 208 854.019 ! 854.021 + 80-29 207 [10]   čt 10. 3.
11. 3.    750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 220   854.027     11. 3.
so 12. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 220 854.035 + 80-29 205 854.031 + 80-29 207
854.027
854.031 + 80-29 207
[11]
-     so 12. 3.
ne 13. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 220 854.031 + 80-29 207 ! 854.035 + 80-29 205 854.019 -   ne 13. 3.
po 14. 3.750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 814.129 [12]     854.019
854.001
[13]
  po 14. 3.
út 15. 3.750.708 + 80-29 221 [14] 750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 854.035 + 80-29 205 854.031 + 80-29 207 854.027 854.004 854.001 út 15. 3.
st 16. 3.750.707 + 80-29 209 750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 220 854.035 + 80-29 205   854.001 854.027 ! 854.004 st 16. 3.
čt 17. 3.750.705 + 80-29 208 750.707 + 80-29 209 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.031 + 80-29 207 854.004 854.019 854.027 čt 17. 3.
18. 3.750.708 + 80-29 221 ! 750.705 + 80-29 208 750.707 + 80-29 209 ! 854.035 + 80-29 205 854.001 + 80-29 207 854.027 854.004 854.019 18. 3.
so 19. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.001 + 80-29 207 - 854.027 ! 854.004 ! so 19. 3.
ne 20. 3.- 750.705 + 80-29 208 [15] 750.708 + 80-29 221 854.001 + 80-29 207
854.031
[16]
854.035 + 80-29 205 854.004 - 854.027 ne 20. 3.
po 21. 3.854.021 + 80-29 220 [17] 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 854.035 + 80-29 205 854.031
854.001 + 80-29 207
[18]
854.019 854.004 854.027 po 21. 3.
út 22. 3.750.708 + 80-29 221 814.247 + 814.248 pk
814.248 + 814.247 pk
[19]
750.707 + 80-29 209 854.001 + 80-29 207
810.098
854.001 + 80-29 207
[20]
854.035 + 80-29 205 854.027 854.019 854.004 út 22. 3.
st 23. 3.750.707 + 80-29 209 750.708 + 80-29 221 814.247 + 814.248 pk
750.705 + 80-29 208
[21]
854.035 + 80-29 205
[22]
854.001 + 80-29 207 854.004 854.027 854.019 st 23. 3.
čt 24. 3.750.708 + 80-29 221 750.705 + 80-29 208 750.707 + 80-29 209 854.001 + 80-29 207
742.086 př + 854.001 + 954.207 pk
854.021 + 80-29 220
[23]
854.035 + 80-29 205 854.019 854.001 př + 854.004 + 954.207 pk
854.004
[24]
854.027 čt 24. 3.
25. 3.810.501
750.707 + 80-29 209
[25]
750.708 + 80-29 221 750.705 + 80-29 208 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 220 854.027 854.019 854.004 25. 3.
so 26. 3.- 750.708 + 80-29 221 750.707 + 80-29 209 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 220 854.004 854.027 ! 854.019 so 26. 3.
ne 27. 3.- 750.708 + 80-29 221 ! 750.705 + 80-29 207 854.021 + 80-29 220 854.035 + 80-29 205 854.019 ! 854.004   ne 27. 3.
po 28. 3.750.705 + 80-29 207 ! 750.707 + 80-29 209   854.001 + 80-29 205 854.021 + 80-29 220     854.027 po 28. 3.
út 29. 3.750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 207 750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 220 854.001 + 80-29 205 854.027 854.004   út 29. 3.
st 30. 3.750.707 + 80-29 209 ! 750.705 + 80-29 208 ! 750.706 + 80-29 207 854.001 + 80-29 205 ! 854.021 + 80-29 220 ! 854.019 854.027 854.004 ! st 30. 3.
čt 31. 3.750.706 + 80-29 207 ! 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208     854.004 854.027 854.019 čt 31. 3.
oběh pro
10. 12.:
-8590pk/8551/9505
/9526pk/9527/9508pk
/9513/9534pk/9535
/9516pk
29403/9502pk/9507
/9528pk/9529/9510pk
/9515/9536pk/9537
/9538pk/9599
9501/9524pk/9525
/9506pk/9511pk/9532pk
/9533/9514pk/9519
/9540pk/9548pk
9520pk/9591/9550pk
/9503/9504pk/9509
/9530pk/9531/9512pk
/9517/9518pk/8534pk
/8559/9551
---datum
1. den2. den3. den1. den2. den1. den2. den3. den
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)

[1]vlaky 9527, 9534: 750.705 + 80-29 208
vlaky 9535, 9516: -, pozn: Vlak mimořádně výchozí z ŽST Praha-Satalice, zdůvodu havarijního stavu tratě v úseku Praha-Vysočany - odb.Skály
[2]vlak 9528: 750.708 + 80-29 221
vlak 9515: -, pozn: Vlak odřeknut v úseku Praha-Satalice - Praha Masarykovo nádraží z důvodu havarijního stavu traťové koleje
[3]vlaky 9506, 9533: 854.021 + 80-29 207, pozn: Vlak odřeknut v úseku Praha-Satalice - Praha Masarykovo nádraží z důvodu havarijního stavu traťové koleje
vlak 9514: -, pozn: Vlak mimořádně výchozí z ŽST Praha-Satalice, zdůvodu havarijního stavu tratě v úseku Praha-Vysočany - odb.Skály
[4]vlak 9512: 854.035 + 80-29 205
vlaky 9517, 9518: -, pozn: Vlak mimořádně výchozí z ŽST Praha-Satalice, zdůvodu havarijního stavu tratě v úseku Praha-Vysočany - odb.Skály
[5]vlak 19737: 854.004
vlaky 9536, 9538: 750.708 + 80-29 221
[6]vlak 29419: 854.031
vlak 9514: -, pozn: Nejede v celém úseku z důvodu mimořádnosti mezi Praha-Vysočany a odb. Skály (havarijní stav trati), 854.031 jede odklonem přes Sadskou do Mladé Boleslavi na vlak 9519
vlak 9540: 854.031
[7]vlaky 9543, 9526: 750.708 + 80-29 221
vlak 1544: 854.001
[8]vlak 9509: Zdůvodu mimořádné události na trati (střet nákladních vlaků) vlak 9509 ukončen v ŽST Praha Satalice
[9]vlak 29402: 854.021 + 80-29 207
vlak 9572: 750.708 + 80-29 221
[10]vlak 1544: Sp 1544 zdůvodu mimořádné události na trati (srážka nákladních vlaků) v úseku Praha Masarykovo nádraží - Neratovice odřeknut. Vlak mimořádně výchozí z ŽST Neratovice.
[11]vlak 9504: 854.031 + 80-29 207
vlak 9530: 854.027
vlak 9518: 854.031 + 80-29 207
[12]vlak 1547: Pouze z Turnova do Mladé Boleslavi.
[13]vlak 9526: 854.019
vlak 1544: 854.001
[14]vlak 9532: 2 červené Bdtn
[15]vlak 9513: Na konci vlaku porouchaná 854.001+954.207
[16]vlak 9511: 854.001 + 80-29 207, pozn: Porucha, odřeknut v celé trase
vlak 9532: -, pozn: Porucha, odřeknut v celé trase
vlak 9533: 854.031, pozn: z Mělníka do Neratovic odřeknut, z Neratovic do Prahy 854.031
[17]vlak 9500: Pouze Praha Masarykovo nádraží - Praha Vysočany, dále vlak odřeknut z důvodu poruchy HV
vlak 9505: Vlak v celé trase odřeknut, souprava jela jako Sv Praha-Vysočany - Praha-Libeň
vlak 9506: Sv Praha-Libeň - Praha Masarykovo nádraží, na odjezdu z Mas. Nádr. +20
[18]vlak 9545: 854.031
vlak 9575: 854.001 + 80-29 207
[19]vlaky 9591, 9550: -, pozn: Vlak v celé trase odřeknut
vlaky 9503, 9504, 9513: 814.247 + 814.248 pk
vlak 9516: 814.248 + 814.247 pk
[20]vlak 9541: 854.001 + 80-29 207
vlak 9572: 810.098, pozn: sólo
vlak 1547: 854.001 + 80-29 207, pozn: Tuv-MBh 810; MBh-PMa 854
[21]vlak 1543: 814.247 + 814.248 pk
vlak 9530: 750.705 + 80-29 208
[22]vlak 9541: 854.035 + 80-29 205
vlaky 9572, 1547: -, pozn: Sp 1547 v úseku Turnov-Mlada Boleslav hl.n. 810 098
[23]vlak 9520: 854.001 + 80-29 207
vlak 9541: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase z důvodu poruchy motorového vozu
vlak 29402: 742.086 př + 854.001 + 954.207 pk
vlak 9508: 854.021 + 80-29 220
vlaky 9572, 1547: -, pozn: Sp 1547 v úseku Turnov-Mlada Boleslav hl.n. 810 098
[24]vlak 9543: 854.001 př + 854.004 + 954.207 pk, pozn: Převoz porouchané 854.001
vlak 9526: 854.004
[25]vlaky 9500, 9505: 810.501
vlak 9506: 750.707 + 80-29 209