Dezember 2021 Januar 2022 Februar 2022 März 2022 April 2022 Mai 2022 Juni 2022 Juli 2022 August 2022 September 2022 Oktober 2022 November 2022 Dezember 2022
aktuelle Umläufe | Leistungsübersicht | Beobachtung einfügen | Einzelansicht | weitere Umlaufpläne | Facebook sledovaček | Administrator | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Einsatzübersicht - April 2022
 TS 731, 831 a 832: 750.7, 854 + 80-29 SS Praha-Libeň

Umlauf am
10. 12.:
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag1. Tag2. Tag3. Tag
-8590pk/8551/9505
/9526pk/9527/9508pk
/9513/9534pk/9535
/9516pk
29403/9502pk/9507
/9528pk/9529/9510pk
/9515/9536pk/9537
/9538pk/9599
9501/9524pk/9525
/9506pk/9511pk/9532pk
/9533/9514pk/9519
/9540pk/9548pk
9520pk/9591/9550pk
/9503/9504pk/9509
/9530pk/9531/9512pk
/9517/9518pk/8534pk
/8559/9551
---
Fr 1. 4. 750.706 + 80-29 207 750.707 + 80-29 209
814.245 + 814.246
[1]
  854.021 + 80-29 220 854.019 854.004 854.027 Fr 1. 4.
Sa 2. 4.- 750.707 + 80-29 209   854.001 + 80-29 205 [2] 854.021 + 80-29 220 854.027 Sa 2. 4.
So 3. 4.-   854.021 + 80-29 220 854.001 + 80-29 205 854.004 854.027   So 3. 4.
Mo 4. 4.854.006 + 80-29 208     854.001 + 80-29 205 854.021 + 80-29 220 854.027 854.004
854.035
[3]
854.019 Mo 4. 4.
Di 5. 4.750.707 + 80-29 209 854.006 + 80-29 208
750.708 + 80-29 221
[4]
750.706 + 80-29 207 854.004 + 80-29 220 854.001 + 80-29 205 854.019 854.027 Di 5. 4.
Mi 6. 4.854.006 + 80-29 208 750.707 + 80-29 209 750.708 + 80-29 221 854.001 + 80-29 205 854.004 + 80-29 220 854.035 854.019 854.027 Mi 6. 4.
Do 7. 4. 750.707 + 80-29 209
854.027
[5]
854.001 + 80-29 205 854.027
854.006 + 80-29 208
[6]
854.019 Do 7. 4.
Fr 8. 4. 750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 207 854.021 + 80-29 205 854.027   Fr 8. 4.
Sa 9. 4.-     854.021 + 80-29 205 854.006   Sa 9. 4.
So 10. 4.- 750.707 + 80-29 209 750.706 + 80-29 207 854.021 + 80-29 205 854.004 + 80-29 220   854.006   So 10. 4.
Mo 11. 4.750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 207 750.707 + 80-29 209 854.004 + 80-29 220 854.021 + 80-29 205 854.006 854.027 854.019 Mo 11. 4.
Di 12. 4.750.707 + 80-29 209
854.027
[7]
750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 207 854.021 + 80-29 205 854.004 + 80-29 220 854.019 854.006 854.027 [8] Di 12. 4.
Mi 13. 4.810.220
750.705 + 80-29 208
854.027
[9]
750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 205 854.001 854.019 Mi 13. 4.
Do 14. 4.  750.706 + 80-29 209 854.021 + 80-29 205 854.035 + 80-29 220   Do 14. 4.
Fr 15. 4.-   854.021 + 80-29 205 - 854.019   Fr 15. 4.
Sa 16. 4.- 750.706 + 80-29 207 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 220 854.021 + 80-29 205 854.019     Sa 16. 4.
So 17. 4.- 750.706 + 80-29 207 750.707 + 80-29 209 854.027 + 80-29 220 854.004
854.021 + 80-29 205
[10]
- 854.019   So 17. 4.
Mo 18. 4.- 750.706 + 80-29 207
750.705 + 80-29 208
[11]
750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 205 854.027 + 80-29 220 854.035 854.019 854.001 Mo 18. 4.
Di 19. 4.750.706 + 80-29 207 750.708 + 80-29 221 750.705 + 80-29 208
814.212 + 814.211
854.004
[12]
854.027 + 80-29 220 854.021 + 80-29 205 854.004
[13]
854.035 854.001 Di 19. 4.
Mi 20. 4. 750.708 + 80-29 221 854.001 854.004 Mi 20. 4.
Do 21. 4. 750.707 + 80-29 209 750.706 + 80-29 207   854.021 + 80-29 205 854.035 854.001 Do 21. 4.
Fr 22. 4.    854.004 + 80-29 220 854.001 Fr 22. 4.
Sa 23. 4.-     854.021 + 80-29 205 854.004 + 80-29 220 854.031     Sa 23. 4.
So 24. 4.- 750.708 + 80-29 221 750.707 + 80-29 209 854.004 + 80-29 220 854.021 + 80-29 205   854.031   So 24. 4.
Mo 25. 4.       854.001 Mo 25. 4.
Di 26. 4.  750.705 + 80-29 208
814.108 + 814.079 Sl
[14]
  854.035 + 80-29 209 854.004 + 80-29 220 854.001   854.027 Di 26. 4.
Mi 27. 4.750.706 + 80-29 207 750.708 + 80-29 221 814.079 + 814.108 Sl 854.004 + 80-29 220 854.035 + 80-29 209 854.027 854.001
810.326
[15]
854.006 Mi 27. 4.
Do 28. 4.854.031 + 80-29 208 750.706 + 80-29 207 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 209 854.004 + 80-29 220 854.021 854.027 854.006 Do 28. 4.
Fr 29. 4.750.708 + 80-29 221 854.031 + 80-29 208 750.706 + 80-29 207 854.004 + 80-29 220 854.035 + 80-29 209 854.006 854.021 854.001 Fr 29. 4.
Sa 30. 4.-   854.031 + 80-29 208     854.001     Sa 30. 4.
Umlauf am
10. 12.:
-8590pk/8551/9505
/9526pk/9527/9508pk
/9513/9534pk/9535
/9516pk
29403/9502pk/9507
/9528pk/9529/9510pk
/9515/9536pk/9537
/9538pk/9599
9501/9524pk/9525
/9506pk/9511pk/9532pk
/9533/9514pk/9519
/9540pk/9548pk
9520pk/9591/9550pk
/9503/9504pk/9509
/9530pk/9531/9512pk
/9517/9518pk/8534pk
/8559/9551
---Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag1. Tag2. Tag3. Tag
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)

[1]Züge 8590, 8551: 750.707 + 80-29 209
Züge 9592, 1543: -, pozn: nejede v celé trati z důvodu poruchy lokomotivy
Züge 1540, 9509, 9530, 9531: 814.245 + 814.246
[2]Zug 9511: 854.001 posprejovaná
[3]Zug 9526: 854.004
Zug 1544: 854.035
[4]Züge 9591, 9529: 854.006 + 80-29 208
Zug 9510: 750.708 + 80-29 221
[5]Zug 9530: 750.707 + 80-29 209
Zug 9536: 854.027
[6]Zug 1542: 854.027
Zug 1546: 854.006 + 80-29 208
[7]Züge 9500, 9505: 750.707 + 80-29 209
Zug 9532: 854.027, pozn: 1x Bdtn
[8]Zug 9523: 854.027
[9]Zug 9500: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase z důvodu poruchy lokomotivy
Zug 9505: 810.220, pozn: Mladá Boleslav - Všetaty 810.220, Všetaty - Praha Mas.n. vlak odřeknut
Züge 9506, 9511: 750.705 + 80-29 208, pozn: vlak odřeknut v úseku Chotětov - Praha Masaryk.n. z důvodu poruchy vozidla
Zug 9532: 854.027, pozn: 1x Bdtn (modrý)
[10]Züge 9509, 9531: 854.004
Zug 9518: 854.021 + 80-29 205
[11]Zug 9526: 750.706 + 80-29 207
Zug 9508: 750.705 + 80-29 208
[12]Zug 9509: 750.705 + 80-29 208
Züge 9530, 9512: 814.212 + 814.211
Zug 9536: 854.004
[13]Zug 1542: 854.004
Zug 1546: -, pozn: nejede
[14]Zug 9535: 750.705 + 80-29 208
Zug 9516: 814.108 + 814.079 Sl
[15]Zug 9543: 854.001
Züge 1544, 9577: 810.326