Dezember 2021 Januar 2022 Februar 2022 März 2022 April 2022 Mai 2022 Juni 2022 Juli 2022 August 2022 September 2022 Oktober 2022 November 2022 Dezember 2022
aktuelle Umläufe | Leistungsübersicht | Beobachtung einfügen | Einzelansicht | weitere Umlaufpläne | Facebook sledovaček | Administrator | 🇨🇿 🇸🇰 🇩🇪 🇵🇱 🇬🇧

Einsatzübersicht - März 2022
 TS 731, 831 a 832: 750.7, 854 + 80-29 SS Praha-Libeň

Umlauf am
10. 12.:
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag1. Tag2. Tag3. Tag
-8590pk/8551/9505
/9526pk/9527/9508pk
/9513/9534pk/9535
/9516pk
29403/9502pk/9507
/9528pk/9529/9510pk
/9515/9536pk/9537
/9538pk/9599
9501/9524pk/9525
/9506pk/9511pk/9532pk
/9533/9514pk/9519
/9540pk/9548pk
9520pk/9591/9550pk
/9503/9504pk/9509
/9530pk/9531/9512pk
/9517/9518pk/8534pk
/8559/9551
---
Di 1. 3.750.707 + 80-29 209 ! 750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 220 ! 854.021 + 80-29 207   854.031 854.027 854.019 ! Di 1. 3.
Mi 2. 3.750.708 + 80-29 221 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 !   854.021 + 80-29 207 854.004 854.031 854.027 Mi 2. 3.
Do 3. 3.750.706 + 80-29 220 750.708 + 80-29 221 750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 207 854.035 + 80-29 205 854.027 854.004 854.031 Do 3. 3.
Fr 4. 3.750.707 + 80-29 209 ! 750.706 + 80-29 220 ! 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 207 854.031 854.027 854.004 Fr 4. 3.
Sa 5. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 207 - 854.031 ! 854.027 ! Sa 5. 3.
So 6. 3.- 750.705 + 80-29 208
[1]
750.708 + 80-29 221
[2]
854.021 + 80-29 207
[3]
854.035 + 80-29 205
[4]
854.004
750.708 + 80-29 221
[5]
- 854.031
[6]
So 6. 3.
Mo 7. 3.750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 207 854.019 750.708 + 80-29 221
854.001
[7]
854.031 Mo 7. 3.
Di 8. 3.750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 207 854.035 + 80-29 205 854.031 854.019 854.001 Di 8. 3.
Mi 9. 3.      854.035 + 80-29 205 ! 854.021 + 80-29 207 854.004 854.031 854.019 Mi 9. 3.
Do 10. 3.    750.708 + 80-29 221 [8] 854.021 + 80-29 207
750.708 + 80-29 221
[9]
750.705 + 80-29 208 854.019 ! 854.021 + 80-29 207 [10]   Do 10. 3.
Fr 11. 3.    750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 220   854.027     Fr 11. 3.
Sa 12. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 220 854.035 + 80-29 205 854.031 + 80-29 207
854.027
854.031 + 80-29 207
[11]
-     Sa 12. 3.
So 13. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 220 854.031 + 80-29 207 ! 854.035 + 80-29 205 854.019 -   So 13. 3.
Mo 14. 3.750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 814.129 [12]     854.019
854.001
[13]
  Mo 14. 3.
Di 15. 3.750.708 + 80-29 221 [14] 750.706 + 80-29 220 750.707 + 80-29 209 854.035 + 80-29 205 854.031 + 80-29 207 854.027 854.004 854.001 Di 15. 3.
Mi 16. 3.750.707 + 80-29 209 750.708 + 80-29 221 750.706 + 80-29 220 854.035 + 80-29 205   854.001 854.027 ! 854.004 Mi 16. 3.
Do 17. 3.750.705 + 80-29 208 750.707 + 80-29 209 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.031 + 80-29 207 854.004 854.019 854.027 Do 17. 3.
Fr 18. 3.750.708 + 80-29 221 ! 750.705 + 80-29 208 750.707 + 80-29 209 ! 854.035 + 80-29 205 854.001 + 80-29 207 854.027 854.004 854.019 Fr 18. 3.
Sa 19. 3.- 750.705 + 80-29 208 750.708 + 80-29 221 854.035 + 80-29 205 854.001 + 80-29 207 - 854.027 ! 854.004 ! Sa 19. 3.
So 20. 3.- 750.705 + 80-29 208 [15] 750.708 + 80-29 221 854.001 + 80-29 207
854.031
[16]
854.035 + 80-29 205 854.004 - 854.027 So 20. 3.
Mo 21. 3.854.021 + 80-29 220 [17] 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208 854.035 + 80-29 205 854.031
854.001 + 80-29 207
[18]
854.019 854.004 854.027 Mo 21. 3.
Di 22. 3.750.708 + 80-29 221 814.247 + 814.248 Sl
814.248 + 814.247 Sl
[19]
750.707 + 80-29 209 854.001 + 80-29 207
810.098
854.001 + 80-29 207
[20]
854.035 + 80-29 205 854.027 854.019 854.004 Di 22. 3.
Mi 23. 3.750.707 + 80-29 209 750.708 + 80-29 221 814.247 + 814.248 Sl
750.705 + 80-29 208
[21]
854.035 + 80-29 205
[22]
854.001 + 80-29 207 854.004 854.027 854.019 Mi 23. 3.
Do 24. 3.750.708 + 80-29 221 750.705 + 80-29 208 750.707 + 80-29 209 854.001 + 80-29 207
742.086 Vl + 854.001 + 954.207 Sl
854.021 + 80-29 220
[23]
854.035 + 80-29 205 854.019 854.001 Vl + 854.004 + 954.207 Sl
854.004
[24]
854.027 Do 24. 3.
Fr 25. 3.810.501
750.707 + 80-29 209
[25]
750.708 + 80-29 221 750.705 + 80-29 208 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 220 854.027 854.019 854.004 Fr 25. 3.
Sa 26. 3.- 750.708 + 80-29 221 750.707 + 80-29 209 854.035 + 80-29 205 854.021 + 80-29 220 854.004 854.027 ! 854.019 Sa 26. 3.
So 27. 3.- 750.708 + 80-29 221 ! 750.705 + 80-29 207 854.021 + 80-29 220 854.035 + 80-29 205 854.019 ! 854.004   So 27. 3.
Mo 28. 3.750.705 + 80-29 207 ! 750.707 + 80-29 209   854.001 + 80-29 205 854.021 + 80-29 220     854.027 Mo 28. 3.
Di 29. 3.750.705 + 80-29 208 750.706 + 80-29 207 750.707 + 80-29 209 854.021 + 80-29 220 854.001 + 80-29 205 854.027 854.004   Di 29. 3.
Mi 30. 3.750.707 + 80-29 209 ! 750.705 + 80-29 208 ! 750.706 + 80-29 207 854.001 + 80-29 205 ! 854.021 + 80-29 220 ! 854.019 854.027 854.004 ! Mi 30. 3.
Do 31. 3.750.706 + 80-29 207 ! 750.707 + 80-29 209 750.705 + 80-29 208     854.004 854.027 854.019 Do 31. 3.
Umlauf am
10. 12.:
-8590pk/8551/9505
/9526pk/9527/9508pk
/9513/9534pk/9535
/9516pk
29403/9502pk/9507
/9528pk/9529/9510pk
/9515/9536pk/9537
/9538pk/9599
9501/9524pk/9525
/9506pk/9511pk/9532pk
/9533/9514pk/9519
/9540pk/9548pk
9520pk/9591/9550pk
/9503/9504pk/9509
/9530pk/9531/9512pk
/9517/9518pk/8534pk
/8559/9551
---Datum
1. Tag2. Tag3. Tag1. Tag2. Tag1. Tag2. Tag3. Tag
TS 731 (750.7 + 80-29)TS 831 (854 + 80-29)TS 832 (854)

[1]Züge 9527, 9534: 750.705 + 80-29 208
Züge 9535, 9516: -, pozn: Vlak mimořádně výchozí z ŽST Praha-Satalice, zdůvodu havarijního stavu tratě v úseku Praha-Vysočany - odb.Skály
[2]Zug 9528: 750.708 + 80-29 221
Zug 9515: -, pozn: Vlak odřeknut v úseku Praha-Satalice - Praha Masarykovo nádraží z důvodu havarijního stavu traťové koleje
[3]Züge 9506, 9533: 854.021 + 80-29 207, pozn: Vlak odřeknut v úseku Praha-Satalice - Praha Masarykovo nádraží z důvodu havarijního stavu traťové koleje
Zug 9514: -, pozn: Vlak mimořádně výchozí z ŽST Praha-Satalice, zdůvodu havarijního stavu tratě v úseku Praha-Vysočany - odb.Skály
[4]Zug 9512: 854.035 + 80-29 205
Züge 9517, 9518: -, pozn: Vlak mimořádně výchozí z ŽST Praha-Satalice, zdůvodu havarijního stavu tratě v úseku Praha-Vysočany - odb.Skály
[5]Zug 19737: 854.004
Züge 9536, 9538: 750.708 + 80-29 221
[6]Zug 29419: 854.031
Zug 9514: -, pozn: Nejede v celém úseku z důvodu mimořádnosti mezi Praha-Vysočany a odb. Skály (havarijní stav trati), 854.031 jede odklonem přes Sadskou do Mladé Boleslavi na vlak 9519
Zug 9540: 854.031
[7]Züge 9543, 9526: 750.708 + 80-29 221
Zug 1544: 854.001
[8]Zug 9509: Zdůvodu mimořádné události na trati (střet nákladních vlaků) vlak 9509 ukončen v ŽST Praha Satalice
[9]Zug 29402: 854.021 + 80-29 207
Zug 9572: 750.708 + 80-29 221
[10]Zug 1544: Sp 1544 zdůvodu mimořádné události na trati (srážka nákladních vlaků) v úseku Praha Masarykovo nádraží - Neratovice odřeknut. Vlak mimořádně výchozí z ŽST Neratovice.
[11]Zug 9504: 854.031 + 80-29 207
Zug 9530: 854.027
Zug 9518: 854.031 + 80-29 207
[12]Zug 1547: Pouze z Turnova do Mladé Boleslavi.
[13]Zug 9526: 854.019
Zug 1544: 854.001
[14]Zug 9532: 2 červené Bdtn
[15]Zug 9513: Na konci vlaku porouchaná 854.001+954.207
[16]Zug 9511: 854.001 + 80-29 207, pozn: Porucha, odřeknut v celé trase
Zug 9532: -, pozn: Porucha, odřeknut v celé trase
Zug 9533: 854.031, pozn: z Mělníka do Neratovic odřeknut, z Neratovic do Prahy 854.031
[17]Zug 9500: Pouze Praha Masarykovo nádraží - Praha Vysočany, dále vlak odřeknut z důvodu poruchy HV
Zug 9505: Vlak v celé trase odřeknut, souprava jela jako Sv Praha-Vysočany - Praha-Libeň
Zug 9506: Sv Praha-Libeň - Praha Masarykovo nádraží, na odjezdu z Mas. Nádr. +20
[18]Zug 9545: 854.031
Zug 9575: 854.001 + 80-29 207
[19]Züge 9591, 9550: -, pozn: Vlak v celé trase odřeknut
Züge 9503, 9504, 9513: 814.247 + 814.248 Sl
Zug 9516: 814.248 + 814.247 Sl
[20]Zug 9541: 854.001 + 80-29 207
Zug 9572: 810.098, pozn: sólo
Zug 1547: 854.001 + 80-29 207, pozn: Tuv-MBh 810; MBh-PMa 854
[21]Zug 1543: 814.247 + 814.248 Sl
Zug 9530: 750.705 + 80-29 208
[22]Zug 9541: 854.035 + 80-29 205
Züge 9572, 1547: -, pozn: Sp 1547 v úseku Turnov-Mlada Boleslav hl.n. 810 098
[23]Zug 9520: 854.001 + 80-29 207
Zug 9541: -, pozn: vlak odřeknut v celé trase z důvodu poruchy motorového vozu
Zug 29402: 742.086 Vl + 854.001 + 954.207 Sl
Zug 9508: 854.021 + 80-29 220
Züge 9572, 1547: -, pozn: Sp 1547 v úseku Turnov-Mlada Boleslav hl.n. 810 098
[24]Zug 9543: 854.001 Vl + 854.004 + 954.207 Sl, pozn: Převoz porouchané 854.001
Zug 9526: 854.004
[25]Züge 9500, 9505: 810.501
Zug 9506: 750.707 + 80-29 209