oběh pro 10. 12.: | TS 1 (386) | TS 1a (386) | TS 1b | TS 2 (193D) | TS 2b (193D) | TS 2a (386, 193D) | datum | 1. den | 2. den | 1. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 1. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | - | - | 1030/1035 | 1032/1037 | 1031/1036 | 1033/1034 | ||
st 1. 6. | 388.215 | - | 193.214 | st 1. 6. | |||||
čt 2. 6. | 388.215 | 388.211 | 386.202 | 193.214 | čt 2. 6. | ||||
pá 3. 6. | 388.207 | 388.215 | 193.206 | 386.203 | 386.202 | 193.214 | pá 3. 6. | ||
so 4. 6. | 388.215 | 388.207 | 388.211 | 386.203 | 386.202 386.201 [1] | 193.206 | 193.226 | so 4. 6. | |
ne 5. 6. | 388.215 | 388.211 [2] | 193.206 | ne 5. 6. | |||||
po 6. 6. | 388.202 | po 6. 6. | |||||||
út 7. 6. | 388.212 | 386.201 | út 7. 6. | ||||||
st 8. 6. | 388.215 | 388.210 | 193.206 | - | 386.203 | 386.201 | 386.204 | 193.214 | st 8. 6. |
čt 9. 6. | 388.202 | 388.214 | 388.204 | 386.201 | 386.203 | 193.214 | 386.204 | čt 9. 6. | |
pá 10. 6. | 388.214 | 388.202 | 386.203 | 386.201 | 386.204 | 193.214 | pá 10. 6. | ||
so 11. 6. | 388.202 | 186.367 | 388.204 | 386.201 | 386.203 | 193.205 | so 11. 6. | ||
ne 12. 6. | 186.367 | 388.202 | 388.204 | 386.203 | 386.201 | 193.205 | 193.214 | ne 12. 6. | |
po 13. 6. | 388.202 | 186.367 | 193.226 | 386.201 | 386.203 | 193.214 | 193.205 | po 13. 6. | |
út 14. 6. | 186.367 | 388.212 | 388.204 | 388.201 [3] | 386.203 | 386.201 | 193.205 | út 14. 6. | |
st 15. 6. | 388.212 | 186.367 | 388.204 | - | 386.201 | 386.203 | st 15. 6. | ||
čt 16. 6. | 388.208 | 388.215 | 388.204 | 388.201 | 386.203 | 386.201 | 193.214 | 193.205 | čt 16. 6. |
pá 17. 6. | 388.201 | 388.208 | 388.204 | 193.226 [4] | 386.201 | 386.203 | 386.204 | 193.214 | pá 17. 6. |
so 18. 6. | 388.208 | 388.201 | 388.204 | 193.226 | 386.201 | 193.214 | 386.204 | so 18. 6. | |
ne 19. 6. | 388.201 | 388.211 | 388.204 | 193.205 | 386.201 | 1142.613 + 386.204 pk [5] | 193.214 | ne 19. 6. | |
po 20. 6. | 388.210 | 388.205 | 388.204 | 386.203 | 386.201 | 193.226 | 193.214 | po 20. 6. | |
út 21. 6. | 388.215 | 388.208 | 388.204 | 193.205 | 386.201 | 386.203 | 386.204 | 193.226 193.269 [6] | út 21. 6. |
st 22. 6. | 388.208 | 388.215 | 388.204 | - | 386.203 | 386.201 | 386.204 [7] | 193.206 | st 22. 6. |
čt 23. 6. | 388.215 | 388.208 | 388.204 | 193.205 [8] | 386.201 | 386.203 | 193.206 | 386.202 | čt 23. 6. |
pá 24. 6. | 388.212 | 388.215 | 388.204 | 388.206 [9] | 386.203 | 386.201 | 386.202 | 193.206 | pá 24. 6. |
so 25. 6. | 388.215 | 388.212 | 388.204 | 388.206 | 386.203 | 193.206 | 386.202 | so 25. 6. | |
ne 26. 6. | 388.212 | 388.215 | 388.204 | 388.206 | 386.203 | 193.269 + 193.206 pk 193.269 [10] | ne 26. 6. | ||
po 27. 6. | 388.208 | 193.944 [11] | 388.204 [12] | 386.201 193.205 [13] | 386.203 386.201 [14] | 386.202 | 193.269 [15] | po 27. 6. | |
út 28. 6. | 193.944 | 388.208 [16] | 388.204 | 386.203 [17] | 142.135 + 388.208 pk [18] | 193.269 | 386.202 | út 28. 6. | |
st 29. 6. | 193.944 | 386.204 [19] | - | 193.269 + 1142.613 pk 1142.613 + 193.269 pk [20] | st 29. 6. | ||||
čt 30. 6. | 193.944 | 388.209 [21] | 388.204 | 388.208 | 386.201 | 193.205 | 193.269 [22] | 386.202 | čt 30. 6. |
oběh pro 10. 12.: | 1041/1048/1049 | 1042/1043/1050 | - | - | 1030/1035 | 1032/1037 | 1031/1036 | 1033/1034 | datum |
1. den | 2. den | 1. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 1. den | ||
TS 1 (386) | TS 1a (386) | TS 1b | TS 2 (193D) | TS 2b (193D) | TS 2a (386, 193D) |
[1] | vlak 1032: 386.202 vlak 1037: 386.201 |
[2] | vlak 1045: 388.211 |
[3] | vlak 1221: 388.201 |
[4] | vlak 1221: 193.226 |
[5] | vlak 1031: Im Abschnitt Wien Hauptbahnhof-Hegyeshalom Vorspann mit 1142.613 vor 386.204kalt vlak 1036: Hegyeshalom>Wien Hauptbahnhof 1142.613+386.204pk |
[6] | vlak 1033: 193.226 vlak 1034: 193.269, pozn: v úseku Kutná Hora - Praha, v úseku Vídeň - Kutná Hora 193.226 |
[7] | vlak 1031: po Brno hl. n., z Brna 386 202 |
[8] | vlak 1220: 193.205 |
[9] | vlak 1221: 388.206 |
[10] | vlak 1033: 193.269 + 193.206 pk vlak 1034: 193.269 |
[11] | vlak 1043: odklon přes Českou Třebovou a Přerov mimo Brno, v Břeclavi +70' vlak 1050: +80' v celé trase |
[12] | vlak 1044: z Vlkanče + 4 hodiny (MÚ) vlak 1045: z Prahy +30' |
[13] | vlak 1030: 386.201, pozn: z Vlkanče +3 hod. 20 min. (MÚ) vlak 1035: 193.205 |
[14] | vlak 1032: 386.203, pozn: odklon přes Přerov a Olomouc mimo Brno, v Praze +60' vlak 1037: 386.201, pozn: z Prahy +30' |
[15] | vlak 1033: z Prahy +50', odklon přes Olomouc, uváznutí pod beznapěťovým úsekem v Bezpráví, z Brna +120' vlak 1034: +130' |
[16] | vlak 1050: 388.208 |
[17] | vlak 1221: 386.203 |
[18] | vlak 1030: lok 142 135-7 |
[19] | vlak 1045: 386.204 |
[20] | vlak 1033: 193.269 + 1142.613 pk, pozn: 193269 with 1142613 (StB) on rear departing Wien Hbf vlak 1034: 1142.613 + 193.269 pk, pozn: 1142613 (StB) with 193269 on rear Flughafen Wien to Wien Hbf the 193269 forward towards Praha |
[21] | vlak 1050: V Kútech stržení sběrače, záchrana vlakem 1036, zpoždění 220 minut. |
[22] | vlak 1036: V Kútech 388 209 strhla sběrač (RJ 1050, +220 minut). Vlak RJ 1036 zachránil, zpoždění 220 minut. |