1. TD:
RJ 1041 Praha hl.n. (6:38) - Bratislava hl.st. (11:28)
RJ 1048 Bratislava hl.st. (12:32) - Praha hl.n. (17:19): 388.208
RJ 1049 Praha hl.n. (17:38) - Brno hl.n. (20:48)
2. TD:
RJ 1042 Brno hl.n. (6:09) - Praha hl.n. (9:19): 193.944
RJ 1043 Praha hl.n. (10:38) - Bratislava hl.st. (15:22): 193.944 !: odklon přes Českou Třebovou a Přerov mimo Brno, v Břeclavi +70'
RJ 1050 Bratislava hl.st. (15:37) - Praha hl.n. (20:14): 193.944 !: +80' v celé trase
1. TD:
RJ 1044 Bratislava hl.st. (5:32) - Praha hl.n. (10:14): 388.204 !: z Vlkanče + 4 hodiny (MÚ)
RJ 1045 Praha hl.n. (14:38) - Bratislava hl.st. (19:28): 388.204 !: z Prahy +30'
1. TD:
RJ 1220 Gyékényes (2:32) - Praha hl.n. (13:14)
předpoklad: 388.206 na základě pozorování ze dne 26. 6. 2022 na vlaku 1221
1. TD:
RJ 1030 Wien Hbf (6:39) - Praha hl.n. (11:14): 386.201 !: z Vlkanče +3 hod. 20 min. (MÚ)
RJ 1035 Praha hl.n. (12:38) - Budapest-Déli pu (20:14): 193.205
2. TD:
RJ 1032 Budapest-Déli pu (7:45) - Praha hl.n. (15:19): 386.203 !: odklon přes Přerov a Olomouc mimo Brno, v Praze +60'
RJ 1037 Praha hl.n. (15:38) - Wien-Schwechat (21:06): 386.201 !: z Prahy +30'
1. TD:
RJ 1031 Praha hl.n. (5:38) - Budapest-Déli pu (13:14): 386.202
RJ 1036 Budapest-Déli pu (14:45) - Praha hl.n. (22:14): 386.202
1. TD:
RJ 1040 Brno hl.n. (5:09) - Praha hl.n. (8:19)
RJ 1033 Praha hl.n. (8:38) - Wien-Schwechat (14:06): 193.269 !: z Prahy +50', odklon přes Olomouc, uváznutí pod beznapěťovým úsekem v Bezpráví, z Brna +120'
RJ 1034 Wien-Schwechat (14:15) - Praha hl.n. (19:19): 193.269 !: +130'