oběh pro 10. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 323 (1216 ÖBB) | TS 310 (1216 ČD) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | 70pk/371 | 72pk/373 | 74pk/375 | 104/105 | 101/102/107 | 106/103/100 | ||
so 1. 1. | 1216.240 | 1216.903 | 380.016 | so 1. 1. | |||||||||
ne 2. 1. | 1216.249 | 1216.240 | 380.004 | 1216.903 | ne 2. 1. | ||||||||
po 3. 1. | 1216.240 | 1216.903 | 380.004 [1] | po 3. 1. | |||||||||
út 4. 1. | 1216.227 + 80-91 005 | 1216.228 př + 1216.230 1216.230 [2] | 1216.239 + 80-90 012 | út 4. 1. | |||||||||
st 5. 1. | 1216.234 + 80-91 007 | 1216.903 | 380.004 | st 5. 1. | |||||||||
čt 6. 1. | 1216.210 + 80-91 002 | 1216.229 + 80-90 029 [3] | 1216.249 | čt 6. 1. | |||||||||
pá 7. 1. | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.249 | 1216.903 | 380.004 | pá 7. 1. | ||||||||
so 8. 1. | 1216.239 + 80-91 003 | 1216.237 | 1216.238 + 80-91 004 | 1216.210 + 80-91 002 | 1216.229 + 80-90 029 [4] | 380.004 | 1216.903 | so 8. 1. | |||||
ne 9. 1. | 1216.250 | 1216.249 | 1216.903 | 380.004 | ne 9. 1. | ||||||||
po 10. 1. | 1216.240 + 80-91 002 | 1216.234 | 1216.237 + 80-91 006 | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.233 + 80-90 031 | 1216.249 | 380.004 | 1216.903 | po 10. 1. | ||||
út 11. 1. | 1216.235 + 80-91 001 | 1216.239 + 80-91 003 | 1216.249 | 1216.903 | 380.004 | út 11. 1. | |||||||
st 12. 1. | 1216.234 | 1216.233 | 1216.231 1216.231 př + 380.018 [5] | 1216.249 | 380.004 | 1216.903 | st 12. 1. | ||||||
čt 13. 1. | 1216.227 | 1216.237 | 1216.903 | 380.004 [6] | čt 13. 1. | ||||||||
pá 14. 1. | 1216.235 + 80-90 014 | 1216.233 + 80-90 031 | [7] | [8] | [9] | pá 14. 1. | |||||||
so 15. 1. | 1216.249 | 1216.954 př + 380.018 380.018 + 1216.954 pk 380.018 [10] | 1216.903 | so 15. 1. | |||||||||
ne 16. 1. | 1216.249 | 1216.903 | 380.018 | ne 16. 1. | |||||||||
po 17. 1. | 380.018 | 1216.903 | po 17. 1. | ||||||||||
út 18. 1. | 1216.249 | út 18. 1. | |||||||||||
st 19. 1. | 380.018 | st 19. 1. | |||||||||||
čt 20. 1. | čt 20. 1. | ||||||||||||
pá 21. 1. | 1216.210 + 80-91 001 | 1216.227 + 80-91 005 | 1216.249 | 380.018 | 1216.903 | pá 21. 1. | |||||||
so 22. 1. | 1216.234 | 1216.250 + 80-91 004 | 1216.228 + 80-91 003 | 1216.210 + 80-91 001 | 1216.227 + 80-91 005 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.249 | 1216.903 | 380.018 | so 22. 1. | |||
ne 23. 1. | 1216.250 + 80-91 004 | 1216.210 + 80-91 001 | 1216.228 | 1216.233 + 80-91 007 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.249 | 380.018 | 1216.903 | ne 23. 1. | ||||
po 24. 1. | 1216.235 | 1216.229 | 1216.249 | po 24. 1. | |||||||||
út 25. 1. | 1216.228 + 80-91 003 | 1216.210 | 1216.249 | 380.018 | út 25. 1. | ||||||||
st 26. 1. | 1216.250 + 80-91 004 | 1216.249 | 1216.903 | 380.018 | st 26. 1. | ||||||||
čt 27. 1. | čt 27. 1. | ||||||||||||
pá 28. 1. | 1216.250 + 80-91 004 | 1216.227 + 80-91 007 | 1216.235 | pá 28. 1. | |||||||||
so 29. 1. | 1216.230 | 1216.228 | 1216.227 | 1216.238 + 80-91 006 | 1216.239 | 1216.249 | 380.018 | 1216.903 | so 29. 1. | ||||
ne 30. 1. | 1216.228 | 1216.903 | 380.018 | ne 30. 1. | |||||||||
po 31. 1. | 1216.226 | po 31. 1. | |||||||||||
oběh pro 10. 12.: | - | - | - | - | - | - | 70pk/371 | 72pk/373 | 74pk/375 | 104/105 | 101/102/107 | 106/103/100 | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 323 (1216 ÖBB) | TS 310 (1216 ČD) |
[1] | vlak 103: Výchozí +80 minut, z důvodu pozdního příjezdu z PL |
[2] | vlak 70: 1216.228 př + 1216.230, pozn: 228 se vezla na konci railjetu za činnou 230 vlak 371: 1216.230 |
[3] | vlak 70: Taurus v čele |
[4] | vlak 74: taurus v čele |
[5] | vlak 74: 1216.231, pozn: z Kolína do Prahy spojen s R 982 z důvodu poruchy lokomotivy rj 74 vlak 375: 1216.231 př + 380.018 |
[6] | vlak 106: 380.004 |
[7] | vlak 104: NAD mezi stanicemi Přerov – Hranice na Moravě |
[8] | vlak 101: NAD Lipník nad Bečvou - Přerov |
[9] | vlak 103: NAD Hranice na Moravě Přerov |
[10] | vlak 101: 1216.954 př + 380.018 vlak 102: 380.018 + 1216.954 pk, pozn: 1216.954 na konci vlaku vlak 107: 380.018 |