oběh pro 10. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 323 (1216 ÖBB) | TS 310 (1216 ČD) | TS 311 (1216 ČD) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | 70pk/371 | 72pk/373 | 74pk/375 | 104/105 | 101/102/107 | 106/103/100 | - | - | ||
út 1. 3. | 1216.238 + 80-91 004 | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.234 | 380.001 | 380.019 | 1216.952 151.012 [1] | 1216.953 | út 1. 3. | |||||||
st 2. 3. | 1216.227 + 80-91 002 | 1216.238 + 80-90 004 | 1216.234 | 1216.903 | 380.001 380.019 [2] | 1216.953 151.012 [3] | 1216.954 1216.953 [4] | st 2. 3. | |||||||
čt 3. 3. | 1216.227 + 80-91 002 | 1216.234 | 380.019 | 1216.903 | 1216.953 151.019 151.012 [5] | 1216.952 | čt 3. 3. | ||||||||
pá 4. 3. | 1216.227 + 80-91 002 | 1216.234 | 1216.903 | 380.019 | 1216.952 [6] | 151.012 | pá 4. 3. | ||||||||
so 5. 3. | 1216.210 + 80-91 006 [7] | 1216.235 + 80-91 001 | 1216.227 + 80-91 002 | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.234 [8] | 380.019 | 1216.903 | 1216.953 [9] | 1216.952 | so 5. 3. | |||||
ne 6. 3. | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.234 | 1216.903 | 380.019 | 1216.952 1216.954 [10] | 1216.953 1216.953 př + 151.014 [11] | ne 6. 3. | ||||||||
po 7. 3. | 1216.249 + 80-91 003 | 1216.234 | 380.019 | 1216.903 | 1216.953 | 1216.954 | po 7. 3. | ||||||||
út 8. 3. | 1216.238 + 80-91 004 | 1216.229 | 1216.239 | 1216.234 [12] | 1216.903 | 380.019 | 1216.954 151.020 [13] | 1216.952 [14] | út 8. 3. | ||||||
st 9. 3. | 1216.234 | 380.019 | 1216.903 | 1216.954 1216.952 151.020 [15] | 1216.953 1216.953 př + 151.019 1216.954 [16] | st 9. 3. | |||||||||
čt 10. 3. | 1216.234 | 1216.903 | 380.019 | 1216.954 | 151.020 151.011 [17] | čt 10. 3. | |||||||||
pá 11. 3. | 1216.227 | 1216.235 1216.235 + 80-91 001 [18] | 1216.226 + 80-91 007 | 1216.210 | 1216.238 | 1216.240 + 80-90 030 | 1216.234 | 380.019 | 1216.903 | 151.011 | 1216.954 | pá 11. 3. | |||
so 12. 3. | 1216.250 + 80-91 005 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.229 + 80-90 029 | 1216.240 + 80-90 030 | 1216.234 | 1216.903 | 380.019 | 1216.954 | 1216.953 | so 12. 3. | |||||
ne 13. 3. | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.234 | 380.019 | 1216.903 | 1216.953 | 1216.954 | ne 13. 3. | ||||||||
po 14. 3. | 1216.234 [19] | 1216.903 [20] | 380.019 | 1216.954 1216.952 [21] | 1216.953 | po 14. 3. | |||||||||
út 15. 3. | 1216.234 [22] | 380.019 | 1216.903 [23] | 1216.953 | 1216.952 | út 15. 3. | |||||||||
st 16. 3. | 1216.250 + 80-91 005 | 1216.226 + 80-91 007 | 1216.234 | 1216.903 | 380.019 1216.952 380.006 [24] | 1216.952 380.019 151.001 [25] | 1216.953 | st 16. 3. | |||||||
čt 17. 3. | 1216.234 | 380.006 | 1216.903 | 1216.953 151.019 [26] | 1216.952 | čt 17. 3. | |||||||||
pá 18. 3. | 1216.210 + 80-91 005 | 1216.234 | 1216.903 | 380.006 | 1216.952 1216.954 [10] | 151.019 | pá 18. 3. | ||||||||
so 19. 3. | 1216.240 + 80-91 002 | 1216.238 + 80-91 004 | 1216.239 + 80-90 029 | 1216.234 | 1216.902 | 1216.903 | 151.019 1216.952 [27] | 1216.954 | so 19. 3. | ||||||
ne 20. 3. | 1216.210 | 1216.239 + 80-90 029 | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.234 | 1216.903 | 1216.902 | 1216.954 | 1216.952 | ne 20. 3. | ||||||
po 21. 3. | 1216.233 + 80-91 006 | 1216.234 | 1216.902 | 1216.903 | 1216.954 362.039 [28] | 1216.952 | po 21. 3. | ||||||||
út 22. 3. | 1216.226 + 80-91 007 | 1216.238 | 362.039 [29] | 362.011 př + 1216.235 | 1216.903 | 1216.902 | 1216.952 | 362.039 1216.954 [30] | út 22. 3. | ||||||
st 23. 3. | 1216.210 | 1216.249 + 80-91 003 | 1216.230 | 1216.229 + 80-90 029 | 1216.235 | 1216.902 | 1216.903 | 1216.954 | 1216.952 | st 23. 3. | |||||
čt 24. 3. | 1216.234 + 80-91 007 | 1216.238 | 1216.210 | 1216.228 | 362.011 [31] | 1216.903 | 1216.902 | 1216.952 1216.952 př + 151.006 [32] | 1216.954 | čt 24. 3. | |||||
pá 25. 3. | 1216.228 + 80-90 021 | 1216.250 | 380.006 1216.902 [33] | 1216.903 | 1216.954 | 362.166 př + 1216.952 1216.952 [34] | pá 25. 3. | ||||||||
so 26. 3. | 1216.234 | 1216.230 | 1216.231 | 1216.250 | 1216.903 | 1216.902 | 1216.952 | 1216.954 | so 26. 3. | ||||||
ne 27. 3. | 1216.240 | 1216.233 | 1216.210 + 80-91 003 | 1216.231 | 1216.229 + 80-90 029 | 1216.250 | 1216.902 | 1216.903 | 1216.954 | 1216.952 151.007 1216.953 151.016 [35] | ne 27. 3. | ||||
po 28. 3. | 1216.240 | 1216.234 | 1216.249 | 1216.233 | 1216.239 | 1216.236 + 80-91 001 | 1216.226 | 1216.231 | 1216.229 + 80-90 029 | 1216.250 | 1216.903 | 1216.902 | 1216.953 | 1216.954 | po 28. 3. |
út 29. 3. | 1216.239 + 80-91 004 | 1216.249 | 1216.233 + 80-91 006 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.226 | 1216.250 362.011 př + 1216.250 [36] | 1216.902 | 1216.903 | 1216.954 [37] | 1216.953 | út 29. 3. | ||||
st 30. 3. | 1216.250 | 1216.903 | 1216.902 | 1216.953 | 1216.954 | st 30. 3. | |||||||||
čt 31. 3. | 1216.250 | 1216.902 380.013 [38] | 1216.903 | 1216.954 | 1216.953 | čt 31. 3. | |||||||||
oběh pro 10. 12.: | - | - | - | - | - | - | 70pk/371 | 72pk/373 | 74pk/375 | 104/105 | 101/102/107 | 106/103/100 | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 323 (1216 ÖBB) | TS 310 (1216 ČD) | TS 311 (1216 ČD) |
[1] | vlak 113: 1216.952 vlak 443: 151.012, pozn: Jako 97443 (úvratí přes Přerov) |
[2] | vlak 106: 380.001 vlaky 103, 100: 380.019 |
[3] | vlak 113: 1216.953 vlaky 114, 443: 151.012, pozn: Jako 97443 (úvratí přes Přerov) |
[4] | vlaky 518, 115: 1216.954 vlak 112: 1216.953 |
[5] | vlak 113: 1216.953 vlak 114: 151.019 vlak 443: 151.012, pozn: Jako 97443 (úvratí přes Přerov) |
[6] | vlak 443: Jako 97443 (úvratí přes Přerov) |
[7] | vlak 78: Vlak jede z důvodu mimořádné události odklonem přes ŽST Přerov, Česká Třebová a Pardubice hl.n. |
[8] | vlak 105: Výchozí +290 minut (20:23), zpoždění z PL |
[9] | vlak 443: jako 97443 (úvratí přes Přerov) |
[10] | vlak 113: 1216.952 vlak 114: 1216.954 |
[11] | vlak 115: 1216.953 vlak 112: 1216.953 př + 151.014 vlak 519: -, pozn: Odřeknut - výluka |
[12] | vlak 105: Výchozí +120 minut, zpoždění z PL |
[13] | vlaky 113, 114: 1216.954 vlak 443: 151.020 |
[14] | vlak 115: V závěsu EP09-017 |
[15] | vlak 113: 1216.954 vlak 114: 1216.952 vlak 443: 151.020 |
[16] | vlak 518: 1216.953 vlak 115: 1216.953 př + 151.019 vlak 112: 1216.954 |
[17] | vlak 115: 151.020 vlak 112: 151.011 |
[18] | vlak 71: 1216.235 vlak 78: 1216.235 + 80-91 001 |
[19] | vlak 105: Vlivem výluk přepřah až v Ostravě hl. n., z Bohumína jako Sv 98070 |
[20] | vlak 107: Vlivem výluk přepřah až v Ostravě hl. n., z Bohumína jako Sv 98076 |
[21] | vlak 113: 1216.954 vlak 114: 1216.952 |
[22] | vlak 104: Přepřah již v Ostravě hl. n. vlak 105: Přepřah až v Ostravě hl. n., výchozí cca +50 minut, zpoždění z PL |
[23] | vlak 106: Přepřah již v Ostravě hl. n. vlak 103: Přepřah až v Ostravě hl. n. vlak 100: Přepřah již v Ostravě hl. n. a jako Sv 98075 do Bohumína |
[24] | vlak 106: 380.019, pozn: Přepřah již v Ostravě hl. n. a jako Lv 98073 do Bohumína (přednádraží) vlak 103: 1216.952, pozn: Přepřah až v Ostravě hl. n., z Břeclavi 380 006 vlak 100: 380.006, pozn: Přepřah již v Ostravě hl. n. a jako Lv 98075 do Bohumína |
[25] | vlak 113: 1216.952 vlak 114: 380.019 vlak 443: 151.001 |
[26] | vlak 113: 1216.953 vlaky 114, 443: 151.019 |
[27] | vlak 113: 151.019 vlaky 114, 443: 1216.952 |
[28] | vlak 114: 1216.954 vlak 443: 362.039 |
[29] | vlak 371: Veden v úseku Praha hl.n. - Břeclav náhradní soupravou |
[30] | vlak 518: 362.039 vlak 115: 1216.954 |
[31] | vlak 104: Neschopný Taurus 1216 235 v žst. Břeclav, výchozí cca +50 vlak 105: z Břeclavi 1216 235 |
[32] | vlak 114: 1216.952 vlak 443: 1216.952 př + 151.006 |
[33] | vlaky 101, 102: 380.006, pozn: Porucha HV v Rakousku vlak 107: 1216.902 |
[34] | vlak 518: 362.166 př + 1216.952 vlak 115: 1216.952 |
[35] | vlak 442: 1216.952 vlak 115: 151.007 vlak 112: 1216.953 vlak 519: 151.016 |
[36] | vlak 104: 1216.250 vlak 105: 362.011 př + 1216.250 |
[37] | vlak 114: Vlak 30114: 151.014 |
[38] | vlaky 101, 102: 1216.902 vlak 107: 380.013 |