oběh pro 10. 12.: | TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 323 (1216 ÖBB) | TS 310 (1216 ČD) | TS 311 (1216 ČD) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | 70pk/371 | 72pk/373 | 74pk/375 | 104/105 | 101/102/107 | 106/103/100 | - | - | ||
út 1. 2. | 1216.235 + 80-91 004 | 362.168 př + 1216.226 + 80-91 001 | 1216.239 + 80-90 030 | 1216.234 | 1216.903 380.014 [1] | 380.018 | - | - | út 1. 2. | ||||||
st 2. 2. | 1216.237 | 1216.234 | 380.018 | 380.014 | - | - | st 2. 2. | ||||||||
čt 3. 2. | 1216.230 + 80-91 005 | 1216.234 | 380.014 | 380.018 1216.903 [2] | - | - | čt 3. 2. | ||||||||
pá 4. 2. | 1216.227 | 1216.239 + 80-90 730 | 1216.234 | 1216.903 | 380.014 | - | - | pá 4. 2. | |||||||
so 5. 2. | 1216.228 | 1216.227 + 80-91 007 | 1216.237 + 80-90 001 | 1216.229 + 80-90 279 | 1216.234 | 380.014 | 1216.903 | - | - | so 5. 2. | |||||
ne 6. 2. | 1216.230 + 80-90 029 | 1216.228 + 80-91 003 | 1216.236 | 1216.903 | 380.014 | - | - | ne 6. 2. | |||||||
po 7. 2. | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.236 | 380.014 | 1216.903 | - | - | po 7. 2. | ||||||||
út 8. 2. | 1216.236 | 1216.903 | 380.014 | - | - | út 8. 2. | |||||||||
st 9. 2. | 1216.236 | 380.014 | 1216.903 | - | - | st 9. 2. | |||||||||
čt 10. 2. | 1216.237 + 80-91 001 | 1216.227 + 80-91 007 | 1216.239 + 80-91 005 | 1216.210 + 80-91 006 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.952 [3] | 1216.903 | 380.014 1216.952 př + 380.014 [4] | - | - | čt 10. 2. | ||||
pá 11. 2. | 1216.210 + 80-91 006 | 1216.249 | 1216.239 + 80-91 005 | 1216.228 1216.952 př + 1216.228 [5] | 380.014 | 1216.903 1216.952 př + 1216.903 [6] | - | - | pá 11. 2. | ||||||
so 12. 2. | 1216.239 + 80-91 005 | 1216.238 + 80-91 003 | 1216.227 + 80-91 007 | 1216.231 + 80-90 031 [7] | 1216.233 + 80-90 004 | 1216.226 | 1216.903 | 380.014 | - | - | so 12. 2. | ||||
ne 13. 2. | 1216.239 + 80-91 005 | 1216.226 | 380.014 | 1216.903 | - | - | ne 13. 2. | ||||||||
po 14. 2. | 1216.238 + 80-91 003 | 1216.233 + 80-90 004 | 1216.226 | 1216.903 | 380.014 | - | - | po 14. 2. | |||||||
út 15. 2. | 1216.226 362.118 př + 1216.226 [8] | 380.014 | 1216.903 | 1216.953 | 1216.952 | út 15. 2. | |||||||||
st 16. 2. | 1216.226 | 1216.903 | 380.014 | 1216.952 | 1216.953 1216.953 + 163.244 pk [9] | st 16. 2. | |||||||||
čt 17. 2. | 1216.226 | 380.014 | 1216.903 | 1216.953 1216.954 [10] | 1216.952 | čt 17. 2. | |||||||||
pá 18. 2. | 1216.234 | 1216.229 | 1216.249 | 1216.240 | 1216.227 | 1216.239 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.250 | 1216.230 | 1216.226 | 1216.903 | 380.014 | 1216.952 př + 151.012 1216.952 [11] | 1216.954 1216.954 př + 1216.953 151.027 [12] | pá 18. 2. |
so 19. 2. | 193.297 [13] | 1216.227 + 80-91 007 | 1216.226 | 380.014 [14] | 1216.903 | 151.027 | so 19. 2. | ||||||||
ne 20. 2. | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.226 | 1216.903 | 380.014 [15] | 1216.952 | 151.027 | ne 20. 2. | ||||||||
po 21. 2. | 1216.250 + 80-91 006 | 1216.226 | 380.014 | 1216.903 | 1216.952 | 151.027 1216.954 [16] | po 21. 2. | ||||||||
út 22. 2. | 1216.227 | 1216.250 + 80-91 006 | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.229 + 80-90 029 | 1216.226 | 1216.903 | 380.014 | 1216.954 151.007 [17] | 1216.952 1216.953 [18] | út 22. 2. | |||||
st 23. 2. | 1216.234 | 380.014 380.001 [19] | 1216.903 | 1216.953 | 1216.952 1216.952 + 380.001 pk 1216.952 př + 380.014 [20] | st 23. 2. | |||||||||
čt 24. 2. | 1216.226 + 80-91 007 | 1216.240 + 80-91 005 | 80-91 001 + 1216.239 pk | 1216.249 + 80-91 003 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.229 + 80-90 029 | 1216.234 | 1216.903 | 380.001 | 1216.952 | 1216.953 | čt 24. 2. | |||
pá 25. 2. | 1216.235 + 80-91 002 | 1216.234 | 380.001 | 1216.903 | 1216.953 | 1216.952 | pá 25. 2. | ||||||||
so 26. 2. | 1216.226 + 80-91 007 | 1216.233 + 80-91 004 | 1216.235 + 80-91 002 | 1216.240 + 80-91 005 | 1216.239 + 80-91 001 | 1216.229 + 80-90 029 | 1216.230 + 80-90 030 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.234 | 1216.903 | 380.001 | 1216.952 př + 1216.902 1216.954 [21] | 1216.953 | so 26. 2. | |
ne 27. 2. | 1216.233 + 80-91 004 | 1216.238 + 80-91 003 | 1216.235 + 80-91 002 | 1216.231 + 80-90 031 | 1216.234 | 380.001 | 1216.903 380.012 [22] | 380.012 př + 1216.953 1216.953 [23] | 151.012 1216.952 [24] | ne 27. 2. | |||||
po 28. 2. | 1216.210 | 1216.239 | 1216.240 | 1216.238 | 1216.236 + 80-91 003 | 1216.235 | 1216.229 | 1216.231 | 1216.230 | 1216.234 | 380.019 | 380.001 | 1216.953 | 1216.952 | po 28. 2. |
oběh pro 10. 12.: | - | - | - | - | - | - | 70pk/371 | 72pk/373 | 74pk/375 | 104/105 | 101/102/107 | 106/103/100 | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 1. den | 2. den | 3. den | 1. den | 1. den | 2. den | 1. den | 2. den | ||
TS 321 (1216 + ČD railjet) | TS 322 (1216 + ÖBB railjet) | TS 323 (1216 ÖBB) | TS 310 (1216 ČD) | TS 311 (1216 ČD) |
[1] | vlaky 101, 102: 1216.903 vlak 107: 380.014 |
[2] | vlak 106: 380.018 vlak 103: 1216.903 |
[3] | vlak 104: -, pozn: Nejede, porucha topení v soupravě vlak 105: 1216.952, pozn: do žst Břeclav, dále 1216 236 |
[4] | vlaky 106, 103: 380.014 vlak 100: 1216.952 př + 380.014, pozn: př 1216 952 z Břeclavi (od EC 105) |
[5] | vlak 104: 1216.228 vlak 105: 1216.952 př + 1216.228, pozn: 1216 228 Neschopná |
[6] | vlak 103: 1216.903 vlak 100: 1216.952 př + 1216.903, pozn: př 1216 952 z Břeclavi (od EC 105) |
[7] | vlak 373: Srážka s osobou Tišnov - Kuřim |
[8] | vlak 104: 1216.226 vlak 105: 362.118 př + 1216.226, pozn: 362.118 přeprava do Břeclavi od EC130 |
[9] | vlak 115: 1216.953 vlak 112: 1216.953 + 163.244 pk, pozn: návrat 163 244 od př EC 143 (na konci soupravy) |
[10] | vlak 113: 1216.953, pozn: Utržený sběrač za Velimí ... dále ODŘEKNUTO, jako Sv 11876 s př 754 045 zpět do Prahy vlaky 114, 443: 1216.954 |
[11] | vlak 113: 1216.952 př + 151.012 vlak 114: 1216.952 |
[12] | vlak 518: 1216.954 vlak 115: 1216.954 př + 1216.953 vlak 112: 151.027 |
[13] | vlak 257: Mimořádnost na Vysočině + porucha jednotky, z České Třebové náhrada 193 297 |
[14] | vlak 107: Z Bohumína výchozí až 00:14 (nepříznivé povětrnostní podmínky na území PL), POUZE DO Břeclavi, dále ODŘEKNUTO |
[15] | vlak 106: Výchozí z Břeclavi, důsledek včerejší mimořádnosti v PL |
[16] | vlaky 518, 115: 151.027 vlak 112: 1216.954 |
[17] | vlak 113: 1216.954 vlaky 114, 443: 151.007 |
[18] | vlaky 518, 115: 1216.952 vlak 112: 1216.953 |
[19] | vlaky 101, 102: 380.014 vlak 107: 380.001 |
[20] | vlak 518: 1216.952 vlak 115: 1216.952 + 380.001 pk vlak 112: 1216.952 př + 380.014 |
[21] | vlak 113: 1216.952 př + 1216.902, pozn: V úseku Praha - Choceň, z České Třebové 151 019 vlaky 114, 443: 1216.954 |
[22] | vlak 106: 1216.903 vlaky 103, 100: 380.012 |
[23] | vlak 113: 380.012 př + 1216.953 vlak 114: 1216.953 |
[24] | vlaky 442, 115: 151.012 vlak 112: 1216.952 |