oběh pro 11. 12.: | TS 873 (854) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 7. den | 8. den | 9. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
čt 1. 4. | 854.015 | 854.017 | 854.019 | čt 1. 4. | ||||||
pá 2. 4. | pá 2. 4. | |||||||||
so 3. 4. | 854.009 | 854.215 | 854.005 | 854.020 | so 3. 4. | |||||
ne 4. 4. | 854.022 | 854.023 | 854.019 | 854.210 [1] | 854.005 | 854.020 | ne 4. 4. | |||
po 5. 4. | 854.020 | po 5. 4. | ||||||||
út 6. 4. | 854.023 | 854.009 [2] | 854.005 [3] | út 6. 4. | ||||||
st 7. 4. | 854.005 | 854.008 | 854.022 | 854.023 | 854.034 | 854.019 | 854.009 | 854.017 | 854.020 | st 7. 4. |
čt 8. 4. | 854.020 843.004 + 854.020 pk [4] | 854.005 [5] | 854.008 | 854.022 | 854.034 | 854.019 | 854.009 | čt 8. 4. | ||
pá 9. 4. | 854.022 | 854.020 | 854.005 | 854.008 854.017 [6] | 854.009 [7] | pá 9. 4. | ||||
so 10. 4. | 854.019 [8] | 854.034 | 854.005 [9] | [10] | 854.008 | 854.210 | 854.023 | 854.020 | 810.655 854.019 [11] | so 10. 4. |
ne 11. 4. | 854.210 | 854.020 | 854.017 [12] | 854.005 [13] | 854.019 | 854.008 | 854.034 | 854.023 | 854.014 854.005 [14] | ne 11. 4. |
po 12. 4. | 854.005 | 854.014 | 854.034 | 854.023 | 854.020 | 854.210 | po 12. 4. | |||
út 13. 4. | 854.017 | 854.005 | 854.014 | út 13. 4. | ||||||
st 14. 4. | 854.017 | 854.005 | 810.572 | st 14. 4. | ||||||
čt 15. 4. | 854.020 | 854.017 | 843.005 | 854.009 | čt 15. 4. | |||||
pá 16. 4. | 854.020 | 854.014 [15] | 854.034 | 854.008 [16] | 854.023 | pá 16. 4. | ||||
so 17. 4. | 854.008 [17] | 854.019 | 854.034 | 854.008 [18] | 854.005 | 854.008 843.015 [19] | so 17. 4. | |||
ne 18. 4. | 843.015 [20] | 854.020 | 854.034 | 854.017 [21] | 854.019 | 854.005 | 854.017 854.017 + 810.124 pk [22] | ne 18. 4. | ||
po 19. 4. | 854.017 | 854.034 | 854.019 | 854.022 + 854.225 pk [23] | 843.015 | 854.008 | 810.564 | po 19. 4. | ||
út 20. 4. | 854.020 | 854.005 [24] | 854.019 | 843.015 | út 20. 4. | |||||
st 21. 4. | 854.014 | 854.020 | 854.034 | 854.005 | 810.572 | 854.019 | 810.622 854.008 [25] | 854.008 [26] | 854.202 | st 21. 4. |
čt 22. 4. | 854.017 854.014 854.225 [27] | 854.019 | 854.020 854.009 [28] | 854.022 843.005 [29] | čt 22. 4. | |||||
pá 23. 4. | 854.225 | 854.008 | 854.020 | 854.023 [30] | 854.034 | pá 23. 4. | ||||
so 24. 4. | 843.005 | so 24. 4. | ||||||||
ne 25. 4. | 854.017 | 843.005 | 814.024 | ne 25. 4. | ||||||
po 26. 4. | 854.008 | 854.022 | 854.019 810.564 [31] | 854.017 + 854.019 pk [32] | 854.009 [33] | 854.009 [34] | 854.005 [35] | 854.005 [36] | 854.023 810.572 [37] | po 26. 4. |
út 27. 4. | 854.005 | 810.564 854.019 [38] | út 27. 4. | |||||||
st 28. 4. | 854.034 | 742.113 854.022 [39] | 854.005 | 854.023 | 854.017 | 854.008 | 854.009 843.015 [40] | st 28. 4. | ||
čt 29. 4. | 854.009 | 854.034 | 854.014 | 854.022 854.022 + 810.595 pk [41] | 854.005 | 854.020 | 854.008 843.015 854.008 [42] | čt 29. 4. | ||
pá 30. 4. | 854.019 | 854.009 | 854.034 | 854.014 | 854.022 | 854.005 | 854.023 | 854.017 | 854.020 843.015 [43] | pá 30. 4. |
oběh pro 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 7. den | 8. den | 9. den | ||
TS 873 (854) |
[1] | vlak 1802: 854.210 |
[2] | vlak 1808: S červeným vozem |
[3] | vlak 1803: S červeným vozem |
[4] | vlak 1800: 854.020 vlak 1897: 843.004 + 854.020 pk, pozn: 843 + 3x bdtn + 854 |
[5] | vlak 1824: + červené Bdtn |
[6] | vlak 5102: 854.008 vlak 1895: 854.017 |
[7] | vlak 1891: + červené Bdtn |
[8] | vlaky 1801, 1804, 1809: 854.019 vlaky 1897, 1896: -, pozn: nejede |
[9] | vlak 6273: 854.005 vlaky 1886, 1893, 1892, 1899: -, pozn: nejede |
[10] | vlak 1889: nejede |
[11] | vlaky 1884, 1891: -, pozn: nejede vlaky 5218, 5225: 810.655 vlaky 1814, 1819: 854.019 |
[12] | vlaky 1886, 1893, 1892, 1899: -, pozn: nejede vlak 6276: 854.017 |
[13] | vlak 1882: 854.005 vlaky 1889, 1888, 1895: -, pozn: nejede |
[14] | vlak 1885: 854.014, pozn: na zastávce Rtyně v Podkrkonoší porucha motorového vozu, ze Rtyně do Starkoče s pomocným motorovým vozem 854.204. Ze Starkoče do Hradce Králové odřeknut vlak 1884: -, pozn: nejede vlaky 1814, 1819: 854.005 |
[15] | vlak 1824: červený vůz |
[16] | vlak 1895: 854.008 |
[17] | vlak 1897: 854.008 |
[18] | vlak 1820: Nová Paka - Chlumec |
[19] | vlaky 1891, 1890: 854.008 vlak 1814: 843.015 |
[20] | vlak 1817: 1817 StP - Trut |
[21] | vlak 1820: 1820 Trut-StP |
[22] | vlak 1890: 854.017 vlak 1814: 854.017 + 810.124 pk |
[23] | vlak 1896: 854.022 + 854.225 pk |
[24] | vlak 1823: červený vůz |
[25] | vlak 5120: 810.622 vlak 1870: 854.008 |
[26] | vlaky 5124, 1873: 854.008 |
[27] | vlak 5870: 854.017 vlak 1809: 854.014 vlak 1897: 854.225 |
[28] | vlak 1823: 854.020 vlak 1899: 854.009 |
[29] | vlak 1806: 854.022, pozn: v úseku Nová Paka - Velký Osek vlak 1818: 843.005, pozn: Trutnov hl.n. - Stará Paka |
[30] | vlak 1813: Pouze v úseku Velký Osek-Nová Paka |
[31] | vlak 1823: 854.019 vlak 1892: 810.564 |
[32] | vlak 1895: 854.017 + 854.019 pk |
[33] | vlak 1818: 854.009 |
[34] | vlak 5237: 854.009 |
[35] | vlak 1868: 854.005 |
[36] | vlak 1879: 854.005 |
[37] | vlak 5923: 854.023 vlak 1819: 810.572 |
[38] | vlak 5102: 810.564 vlak 1889: 854.019 |
[39] | vlaky 1893, 1892: 742.113 vlak 1899: 854.022 |
[40] | vlak 1803: 854.009 vlak 1890: 843.015 |
[41] | vlak 1889: 854.022 vlak 1888: 854.022 + 810.595 pk |
[42] | vlak 1803: 854.008 vlaky 1891, 1890: 843.015 vlak 1814: 854.008 |
[43] | vlak 1803: 854.020 vlaky 1891, 1890, 1814: 843.015 |