oběh pro 11. 12.: | TS 873 (854) | datum | 1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 7. den | 8. den | 9. den |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
- | - | - | - | - | - | - | - | - | ||
so 1. 5. | 854.017 | 854.008 | 854.020 | 854.022 | 854.005 | 854.009 | 854.014 | so 1. 5. | ||
ne 2. 5. | ne 2. 5. | |||||||||
po 3. 5. | 854.009 | 854.019 | 854.022 | po 3. 5. | ||||||
út 4. 5. | 843.015 + 843.005 pk [1] | 854.008 | út 4. 5. | |||||||
st 5. 5. | 854.019 | 854.014 754.060 854.215 + 954.210 [2] | st 5. 5. | |||||||
čt 6. 5. | 854.005 854.017 [3] | 854.008 | 854.019 | 754.060 [4] | 854.023 | 854.020 | 854.034 | 854.009 | 854.017 [5] | čt 6. 5. |
pá 7. 5. | 854.017 | 854.014 | 854.008 | 854.022 | 854.023 | 854.020 | 854.034 | 854.009 | pá 7. 5. | |
so 8. 5. | 854.020 | 854.008 | 854.017 | 854.022 | 854.014 | 754.040 [6] | so 8. 5. | |||
ne 9. 5. | 854.009 | 754.040 [7] | 854.034 | 754.060 [8] | ne 9. 5. | |||||
po 10. 5. | 854.005 | 854.014 | 754.060 [9] | 854.034 [10] | po 10. 5. | |||||
út 11. 5. | 854.008 | 854.019 | 854.005 | 854.022 | út 11. 5. | |||||
st 12. 5. | 854.008 | st 12. 5. | ||||||||
čt 13. 5. | 854.014 | 854.009 | čt 13. 5. | |||||||
pá 14. 5. | 854.017 | 854.008 | 854.019 | 754.060 [11] | 854.005 | 854.020 | 854.034 | 854.009 [12] | pá 14. 5. | |
so 15. 5. | 843.018 854.022 [13] | 854.034 | 754.059 [14] | so 15. 5. | ||||||
ne 16. 5. | 854.005 | 810.539 př + 854.023 + 810.655 pk [15] | 754.040 | ne 16. 5. | ||||||
po 17. 5. | 854.005 [16] | 854.014 | 854.008 854.215 + 954.211 [17] | 854.005 [18] | po 17. 5. | |||||
út 18. 5. | 854.014 | 854.205 + 954.212 [19] | 854.023 | 854.022 | út 18. 5. | |||||
st 19. 5. | 854.019 754.060 [20] | 854.034 | st 19. 5. | |||||||
čt 20. 5. | 854.014 | 854.008 [21] | 854.008 [22] | 854.020 | čt 20. 5. | |||||
pá 21. 5. | 854.019 | 854.014 [23] | 854.014 [24] | 810.572 [25] | 854.020 854.009 [26] | 854.034 | pá 21. 5. | |||
so 22. 5. | 854.034 | 854.009 [27] | 843.015 | 810.572 843.018 [28] | 854.009 854.023 [29] | 754.040 | so 22. 5. | |||
ne 23. 5. | 843.018 | 854.034 | 843.015 754.021 př + 843.015 [30] | 854.023 | 854.019 | 854.014 754.040 754.060 [31] | ne 23. 5. | |||
po 24. 5. | 854.015 | 854.008 | 854.022 | 854.034 | 854.023 | 854.009 | po 24. 5. | |||
út 25. 5. | 854.022 | 854.034 [32] | út 25. 5. | |||||||
st 26. 5. | 854.009 | 854.019 | 954.213 + 854.005 pk | 854.017 | 854.015 854.015 + 810.572 pk [33] | 854.023 | st 26. 5. | |||
čt 27. 5. | 854.023 | 854.009 | 854.017 | 854.034 | čt 27. 5. | |||||
pá 28. 5. | 854.034 | 854.014 | 854.008 | 854.009 | 854.017 | pá 28. 5. | ||||
so 29. 5. | 854.022 | 854.020 | 854.009 | 854.019 | so 29. 5. | |||||
ne 30. 5. | 854.020 | 854.014 | 854.034 | 854.008 | 843.018 | 854.022 | 854.017 | 854.009 | 854.019 | ne 30. 5. |
po 31. 5. | 854.019 | 854.008 | 854.014 | 854.009 | po 31. 5. | |||||
oběh pro 11. 12.: | - | - | - | - | - | - | - | - | - | datum |
1. den | 2. den | 3. den | 4. den | 5. den | 6. den | 7. den | 8. den | 9. den | ||
TS 873 (854) |
[1] | vlak 1897: 843.015 + 843.005 pk |
[2] | vlak 1823: 854.014 vlak 1892: 754.060, pozn: + 3x Y vozy vlak 1899: 854.215 + 954.210, pozn: Starkoč - HK |
[3] | vlak 1809: 854.005, pozn: najetí do spadlého stromu, úsek Lázně Bělohrad - Nová Paka vlak 1897: 854.017 |
[4] | vlak 1889: + 3x Y vozy + červená 810 na postrku |
[5] | vlak 1803: 854.017 |
[6] | vlak 1814: 754.040 |
[7] | vlak 1895: V úseku Trutnov hl.n. - Červený Kostelec jela souprava 754.040 + A,BDs,B |
[8] | vlak 1814: 754.060 |
[9] | vlak 1895: 754.060 |
[10] | vlak 1801: +červené Bdtn |
[11] | vlak 5102: 754.060 |
[12] | vlak 5115: + červené Bdtn |
[13] | vlak 1802: 843.018 vlaky 1813, 1816: 854.022 |
[14] | vlak 1814: 754.059 |
[15] | vlak 1813: 810.655 ze Staré paky od Os 5713 810.539 Kunčice Trutnov |
[16] | vlak 5877: 854.005 |
[17] | vlak 1823: 854.008 vlak 6276: 854.215 + 954.211 |
[18] | vlak 1820: 854.005 |
[19] | vlak 1889: Starkoč - Hradec Králové |
[20] | vlak 1823: 854.019 vlak 1899: 754.060, pozn: Trutnov - Červený Kostelec |
[21] | vlak 1886: 854.008 |
[22] | vlak 1895: 854.008 |
[23] | vlak 1823: 854.014 |
[24] | vlak 1895: 854.014 |
[25] | vlak 1818: +010 |
[26] | vlak 1877: 854.020, pozn: Sp 1877 v úseku Týniště - Choceň odřeknut z důvodu poruchy motorového vozu vlak 1876: 854.009, pozn: z Chocně do Týniště vlak odřeknut |
[27] | vlak 1883: + červené Bdtn |
[28] | vlak 1803: 810.572 vlaky 1808, 1820: 843.018 |
[29] | vlak 1876: 854.009, pozn: + červené Bdtn vlak 1881: 854.023 |
[30] | vlak 1808: 843.015 vlak 1815: 754.021 př + 843.015 |
[31] | vlak 5218: 854.014 vlak 5225: 754.040 vlaky 1814, 1819: 754.060 |
[32] | vlak 1871: + Bdtn |
[33] | vlak 1808: 854.015 vlak 1820: 854.015 + 810.572 pk |